Ικανοποιημένοι για την νίκη μετά το δύσκολο ματς κόντρα στην Οσασούνα, εμφανίστηκαν οι παίκτες της Μπάρσα. Για την δυσκολία της νικηφόρας τους τελικά αποστολής, μίλησε ο Πέδρο: «Η Οσασούνα βγήκε πολύ δυνατά στο πρώτο ημίχρονο. Αντιμετωπίσαμε έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο σε μια πολύ δύσκολη για όλες τις ομάδες έδρα. Κάναμε ευκαιρίες αλλά δεν μας έβγαιναν και το παιχνίδι άλλαξε ρυθμό και ροή. Το σημαντικό όμως είναι ότι πήραμε την νίκη και φεύγουμε ευχαριστημένοι για τους 3 βαθμούς». Τον λόγο πήρε ύστερα, ο Τζόρντι Άλμπα: «Λίγες ομάδες καταφέρνουν να περάσουν αλώβητες από την Παμπλόνα, γι’ αυτό και η νίκη μας έχει μεγάλη αξία. Ήμασταν καλύτεροι και το αξίζαμε. Απαντήσαμε στο γκολ που δεχτήκαμε γιατί κρατήσαμε την ψυχραιμία μας και μας βγήκε σε καλό». Τέλος, ο Ντάνι Άλβες μίλησε για την μαχητικότητα της ομάδας που της χάρισε την νίκη: «Κάναμε μια μεγάλη προσπάθεια και πήραμε μια μεγάλη νίκη, χάρη στην προσπάθεια που έκανε όλη η ομάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί παλέψαμε και δείξαμε ότι είμαστε μαχητές».
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου