Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Σκέφτομαι και γράφω… για τη μαγική εικόνα του Camp Nou

του Γιώργου Μπέγκου


Λες και ο Cristiano με το γκολ που πέτυχε πάτησε το γκάζι… Δυστυχώς για αυτόν όμως, πάτησε το γκάζι της Barça! Και ξαφνικά η ομάδα εκτοξεύτηκε σε δυσθεώρητα - για τη Μαδρίτη - επίπεδα απόδοσης.


Στο πρώτο ημίχρονο η τακτική του Mourinho έδειχνε να λειτουργεί. Κατοχή μπάλας για τη Barça, αλλά και παράλληλο παιχνίδι. Όχι πως δεν δημιουργήθηκαν φάσεις μπροστά στον Casillas. Δημιουργήθηκαν, και μάλιστα αρκετές, δεδομένης της αμυντικής προσέγγισης της Μαδρίτης και του πόσο κοντά στην περιοχή της ήταν στημένη η ομάδα. Απλά η Barça δεν ήταν ορμητική. Αν και αυστηρός, ο χαρακτηρισμός «νωχελική» ίσως αντικατοπτρίζει την εικόνα της ομάδας μας στο πρώτο μέρος.

Στο δεύτερο ημίχρονο ανέβηκε μερικά μέτρα η Real Madrid, απέκτησε νεύρο η Barça, ανακάτεψε την τράπουλα και ο Vilanova με εσωτερικές αλλαγές (Pedro και Alexis πλέον εναλλάσσονταν στις πτέρυγες, μίκρυναν οι αποστάσεις μεταξύ Busquets, Xavi, Iniesta, Messi) και άρχισαν τα όργανα!

Μόλις σκοράρει ο Cristiano ως δια μαγείας η Barça ανεβάζει κατακόρυφα την απόδοσή της και κυριολεκτικά παρασέρνει τους αντιπάλους της. Σίγουρα βοήθησε η άμεση ισοφάριση, αλλά και αυτή να μη συνέβαινε δεν πιστεύω πως η εικόνα του ματς θα ήταν πολύ διαφορετική.

Χθες δυο παίκτες ξεχώριζαν από την αρχή του παιχνιδιού, δυο παίκτες βαρόμετρα για τη Barça. Και μπορεί ο Iniesta να κέρδισε το πέναλτι και να έδωσε την ασίστ στον Xavi κάνοντας απίθανα πράγματα με τη μπάλα στα πόδια, παράλληλα όμως  η μαεστρία με την οποία ο Sergio Busquets χειριζόταν την πρώτη πάσα έδινε τον σωστό τόνο στην υπόλοιπη blaugrana ορχήστρα. Πραγματικά εκπληκτικοί και οι δυο.

Εξαιρετικοί ήταν και οι Piqué, Mascherano, Adriano. Ο Gerard χρωστάει πολλές απαντήσεις για την προηγούμενη κακή χρονιά και σίγουρα θα τις δώσει. Και αμυντικά, αλλά και επιθετικά με τις επελάσεις του (χθες μερικές λίγο άστοχες χρονικά) που δημιουργούν extra χώρους και διαδρόμους, και μας είχαν λείψει πέρυσι. Δεν είναι δυνατόν ένας παίκτης της δικής του ποιότητας να κάνει δυο σερί άσχημες σεζόν.

Η Barça, χθες, έδειξε τα δόντια της στη Μαδρίτη. Και τα έδειξε για τα καλά. Το σκορ είναι μαγική εικόνα και το ξέρουν καλύτερα από όλους οι μαδριλένοι. Το πώς θα αντιδράσουν δεν μπορούμε να είμαστε σε θέση να το γνωρίζουμε, αλλά είναι ποδοσφαιρικά αδύνατο να αλλάξει κάτι στους συσχετισμούς δυνάμεων μεταξύ των δυο αντιπάλων μέχρι την Τετάρτη.

Υπομονή μερικές μέρες και θα δούμε να γίνεται πραγματικότητα ο εφιάλτης του Florentino Pérez...

Δεν υπάρχουν σχόλια: