του
Πωλ Καταλανίστα
Πριν λίγους μήνες,εάν θυμάστε, ο κύριος Perez δήλωσε ότι δεν μπορεί να διεξαχθεί ο τελικός
του Copa
Del
Rey
στο Santiago
Bernabeu.Στον
τελικό θα αγωνιζόντουσαν η Μπαρσελόνα και η Αθλέτικ Μπιλμπάο.Ο κ.Perez ήθελε να αποφύγει πιθανούς πανηγυρισμούς
παικτών και φιλάθλων της Barca
μέσα στην έδρα της Ρεαλ Μαδρίτης, σε περίπτωση που κατακτούσε
το τρόπαιο, όπως και έγινε.
Το
πρόβλημα που παρουσίασε ο πρόεδρος της Ρεαλ ήταν ότι θα γινόντουσαν εργασίες στις
τουαλέτες του γηπέδου τις ημερομηνίες εκείνες, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αντεπεξέλθει στις ανάγκες ενός τελικού. Ήξερε
βέβαια ότι εάν η Μπάρσα κατακτήσει το κύπελλο θα πρέπει να ακουστεί από τα μεγάφωνα
και ο ύμνος των Blaugrana.Εκεί
είναι που θα έβγαζε σπυριά.
Φέτος όμως, έτσι όπως τα έφερε η μοίρα, η
Μπαρσελόνα θα έχει την ευκαιρία να διεκδικήσει το Super Cup μέσα στη Μαδρίτη, και να φέρει
τον κ.Perez
σε πολύ δύσκολη θέση .Είναι κάτι το οποίο είχε περάσει από το μυαλό μου πριν
καν τελειώσει το περσινό πρωτάθλημα, έχοντας την αίσθηση ότι το έχουμε χαμένο. Ο
αγώνας είναι την επόμενη Τετάρτη. Τι προλαβαίνει να χαλάσει στο Santiago Bernabeu μέχρι
τότε κύριε Perez?
Μήπως κάνουν τίποτα απεργίες οι υπάλληλοι του γηπέδου όλος τυχαίως? Η μήπως οι
καντίνες του γηπέδου δεν έχουν εφοδιαστεί με fast food?
Δεν ξέρω ποιος τελικά θα είναι ο νικητής. Πάντως
θα ήθελα πολύ να σας δω την ώρα που θα ακούγεται το cant del Barca μέσα στην έδρα σας. Διότι αυτό
που κάνατε πέρσι δείχνει μεγάλο κόμπλεξ και κατωτερότητα. Η Ρεαλ Μαδρίτης είναι
μια μεγάλη ομάδα και δεν χρειάζεται τέτοιες μικρότητες. Πάντως μην ξεχνάτε ότι το
Bernabeu
έχει κάνει και pasillo
την σεζόν 90/91 στην Μπαρσελόνα. Οπότε υπάρχουν και χειρότερα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου