Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

To "γουρουνάκι" της ελπίδας

Ο Δήμος του Cantallops, μιάς απ τις περιοχές που επλήγησαν περισσότερο απ τις τρομερές πυρκαγιές αυτού του καλοκαιριού στο Alt Empordà της βόρειας Καταλωνίας, διοργανώνει στις 17 Αυγούστου συναυλία αλληλεγγύης στους πυρόπληκτους με τη συμμετοχή γνωστών συγκροτημάτων και καλλιτεχνών. Την εκδήλωση διαφημίζουν με ένα τηλεοπτικό σποτ, στο οποίο πρωταγωνιστικό ρόλο έχει ένα γουρουνάκι - κουμπαράς με την σημαία της Καταλωνίας στα πλευρά του


Πηγή: Εl periodico

Δεν υπάρχουν σχόλια: