Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Ναβάρο: «Πετύχαμε κάτι πολύ μεγάλο»


«Τι κρίμα», ήταν τα λόγια του Πάου Γκασόλ την ώρα που κοιτούσε το πίνακα του σκορ, στο τελευταίο λεπτό του τελικού μπάσκετ των Ολυμπιακών Αγώνων. Παρά την απογοήτευση για την ήττα από τις παντοδύναμε ΗΠΑ, οι παίκτες της Εθνικής Ισπανίας, στάθηκαν στο πραγματικά σπουδαίο τους επίτευγμα να φτάσουν μέχρι τον μεγάλο τελικό της διοργάνωσης. Ο Μαρκ Γκασόλ, δήλωσε σχετικά: «Στόχος μας ήταν να κοιτάξουμε στα μάτια τους Αμερικανούς και γιατί όχι, να κερδίζαμε και τον τελικό. Φεύγουμε με το κεφάλι ψηλά και ικανοποιημένοι, γιατί κυνηγήσαμε την νίκη από το πρώτο λεπτό. Μόνο και μόνο όμως το ότι φτάσαμε ως εδώ και κάναμε τόσο κόσμο περήφανο, ήταν και παραμένει μια τεράστια ευθύνη». Στο ίδιο μήκος κύματος, ήταν και τα λόγια του Χουάν Κάρλος Ναβάρο: «Πετύχαμε κάτι πολύ μεγάλο. Θέλαμε ως το τέλος να παλέψουμε για την νίκη και κατορθώσαμε να είμαστε ένας ιδιαίτερα υπολογίσιμος αντίπαλος. Οι ΗΠΑ όμως έχουν μια φοβερή ομάδα όποιος κι αν παίζει και ο καθένας μπορεί να σου κάνει τεράστια ζημιά».


Τα λόγια του άσου της Μπάρσα συμμερίστηκε και ο Ρούντι Φερνάντεζ: «Κρατήσαμε μέχρι το τέλος και τα δώσαμε όλα. Δυστυχώς όμως, δεν μπορέσαμε να κάνουμε το κάτι παραπάνω. Είμαστε όμως πολύ ικανοποιημένοι, γιατί το να φτάσεις μέχρι έναν τέτοιο τελικό δεν είναι και λίγο. Σταθήκαμε επάξια κόντρα στην υπερδύναμη του αθλήματος και μας το αναγνώρισαν όλοι αυτό. Προσωπικά, έχω μια γλυκόπικρη γεύση αλλά ελπίζω ότι σε λίγα χρόνια θα είμαστε και πάλι εδώ και θα είμαστε τελικά εμείς οι νικητές». Ο χτεσινός τελικός, μπορεί να ήταν και το τελευταίο παιχνίδι του Φελίπε Ρέγιες με την Εθνική ομάδα: «Ήταν ο ιδανικός τρόπος για ένα αντίο. Όλοι μου λένε ότι δεν μπορώ να τα παρατήσω, αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτό μπορεί και να ήταν το τελευταίο μου ματς».


Από την πλευρά των μεγάλων νικητών, όλοι συνεχάρησαν τους Ισπανούς και αγκαλιάστηκαν με τον Πάου Γκασόλ και πρώτος απ’ όλους ο συμπαίκτης του στους Λέικερς και καλός του φίλος, Κόμπε Μπράιαντ: «Ήταν τιμή που είχαμε τέτοιο αντίπαλο. Το μόνο που είπα στον Πάου, είναι πόσο τον αγαπώ και πόσο καλά έπαιξε. Είμαστε πολύ περήφανοι για το χρυσό μετάλλιο και το μόνο που θέλουμε τώρα είναι να ξεκουραστούμε και να το απολαύσουμε». Τέλος, μίλησε ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Σέρτζιο Σκαριόλο: «Δεν φοβηθήκαμε τις ΗΠΑ και τις κοιτάξαμε στα μάτια. Αποδείξαμε ότι η ομάδα μας έχει συνοχή και δεν είναι μόνο εξαιρετικές μονάδες. Κρίμα που δεν είχαμε στην διάθεσή μας μία μέρα παραπάνω για να προετοιμαστούμε καλύτερα». 

El Periodico

Δεν υπάρχουν σχόλια: