Με εντατικούς ρυθμούς δουλεύουν στο τμήμα μπάσκετ της Μπαρσελόνα προκειμένου να «κλείσει» η ομάδα για την επόμενη σεζόν. Και τώρα που έληξαν και οι Ολυμπιακοί Αγώνες, μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται να ολοκληρωθεί και να ανακοινωθεί η ανανέωση της συνεργασίας με τν Βίκτορ Σάδα. Μέχρι στιγμής, η ομάδα έχει αποκτήσει δύο από τα μεγαλύτερα ταλέντα του ισπανικού μπάσκετ: Μιλάμε φυσικά για τους Άλεξ Αρμπίνες και Μάρκο Τοντόροβιτς. Πρόθεση της ομάδας είναι οι δύο νεαροί άσοι να δώσουν «ανάσες» στους παίκτες του Τσάβι Πασκουάλ και βαθμιαία να καθιερωθούν στην πρώτη ομάδα. Η «στρατολόγηση» ταλέντων όμως δεν σταματάει εδώ. Ο σύλλογος έχει ήδη έρθει σε συμφωνία με τον 17χρονο Κροάτη, Μάριο Χεζόνγκα, που θεωρείται από τις μεγαλύτερες ελπίδες του μπάσκετ της χώρας του. Ο μέχρι στιγμής παίκτης της ΚΚ Ζάγκρεμπ, θα ενταχθεί προς το παρόν στην Μπάρσα Β.
Στην δεύτερη ομάδα των μπλαουγκράνα, ο Χεζόνγκα θα βρεθεί και με έναν ακόμα παίκτη στον οποίο οι ιθύνοντες έχουν επενδύσει πολλά για το μέλλον. Πρόκειται για τον 18χρονο Σουηδό, Μάρκους Έρικσον, ο οποίος δεν αποκλείεται να κάνει προετοιμασία με την πρώτη ομάδα, όπως είχε γίνει πέρσι και με τους Τζοάν Κρέους και Τζοζέπ Πέρεζ. Εκτός όμως από την Μπαρσελόνα και οι άλλες ομάδες της Λίγκας κάνουν τις κινήσεις τους για να ενισχυθούν. Παίκτης της Φουενλαμπράδα θα είναι ο Σέργκι Γκλαντίρ, ενώ την ομάδα άφησε ο Σαούλ Μπλάνκο για να γίνει πια μέλος της Κανάριας.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου