Το ποσό των 2.210.202 ευρώ θα λάβει η Μπαρσελόνα ως αποζημίωση για την συμμετοχή των διεθνών της στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Πολωνίας και της Ουκρανίας. Στην διοργάνωση συμμετείχαν για λογαριασμό της Εθνικής Ισπανίας οι Βαλντές, Πικέ, Μπουσκέτς, Σεσκ, Τσάβι, Ινιέστα και Πέδρο και ο Αφελάι για λογαριασμό της Εθνικής Ολλανδίας. Όπως ανακοίνωσαν η ΟΥΕΦΑ και Ένωση Ευρωπαϊκών Συλλόγων, θα είναι συνολικά 574 οι ομάδες που θα μοιραστούν συνολικά 100 εκατομμύρια ευρώ. Στην αντίστοιχη διοργάνωση της Ελβετίας και της Αυστρίας το 2004, οι ομάδες που πήραν χρήματα ήταν μόλις 180.
Ο σύλλογος που θα πάρει τα περισσότερα λεφτά είναι η Μπάγερν Μονάχου στα ταμεία της οποίας θα μπουν 3.095 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η αγγλική Μπάρνσλεϊ, η φινλανδική Γιουβσακούλα και η τουρκική Μπούρσασπορ, θα πάρουν τα λιγότερα, δηλαδή 3494 ευρώ η κάθε μία. Μετά την Μπάγερν ακολουθούν η Ρεάλ Μαδρίτης που θα πάρει 2.996.585 εκατομμύρια ευρώ, έπεται η Μπαρσελόνα, η Μάντσεστερ Σίτι με 2.069.465 εκατομμύρια ευρώ και η Γιουβέντους με 2.023.012 εκατομμύρια ευρώ. Οι ισπανικές ομάδες που θα αποζημιωθούν για την παραχώρηση των διεθνών τους, είναι 28. 803385 ευρώ θα πάρει η Βαλένσια και 720768 ευρώ η Σεβίλλη.
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου