Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Μέσι: «Το γήπεδο δεν ήταν καλό, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία»



Ο Λιονέλ Μέσι, που ήταν αρχηγός της Εθνικής Αργεντινής στο ματς με το Περού, δήλωσε μετά το τέλος της αναμέτρησης που ανέδειξε την ομάδα του ισόπαλη με τη γηπεδούχο με 1-1: «Η κατάσταση του αγωνιστικού χώρου δεν βοηθούσε καθόλου. Το γήπεδο ήταν σκληρό και άσχημο. Ξέραμε ότι το παιχνίδι θα ήταν δύσκολο, αλλά φέραμε ισοπαλία. Το περιμέναμε. Εκτός όμως από το σκληρό παιχνίδι, η κατάσταση του γηπέδου ήταν το χειρότερο γιατί χρειαζόμασταν περισσότερο χρόνο να σταματήσουμε την μπάλα. Δεν είναι όμως δικαιολογία κάτι τέτοιο, τα πράγματα ήτανε δύσκολα και για τις δύο ομάδες. Το θετικό του πράγματος είναι ότι δεν ηττηθήκαμε και ότι συνεχίζουμε δυνατά.


Αυτά τα ματς για τα προκριματικά είναι πάντοτε περίπλοκα. Δεν παίξαμε όπως θα θέλαμε, γιατί η ομάδα του Περού ήθελε να παίξει σκληρά και της βγήκε. Ήταν περισσότερο πάλη, παρά αγώνας ποδοσφαίρου. Απογοητεύτηκα σε προσωπικό επίπεδο, επειδή δεν μπορέσαμε να βρούμε τον ρυθμό μας. Πάντα θέλουμε και τους τρεις βαθμούς, αλλά το ότι παίζαμε εκτός έδρας και φέραμε ισοπαλία δεν είναι πάντοτε κάτι αρνητικό». Δηλώσεις έκανε και ο έτερος Αργεντινός της Μπάρσα, Χαβιέρ Μασεράνο: «Πήραμε έναν πολύτιμο βαθμό, αν και η κατάσταση του αγωνιστικού ήταν ό, τι χειρότερο. Όλοι θέλουνε να νικήσουν την Αργεντινή και το είδαμε και κόντρα στο Περού. Πάντα ξέρουμε ότι οι αντίπαλοί μας αυτό επιδιώκουν, αλλά και πάλι δείξαμε χαρακτήρα». 
 
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: