Στις 2 Σεπτεμβρίου του 2007 έκανε ο Πεπ το προπονητικό του ντεμπούτο, στον πάγκο τότε της Μπάρσα Β. Αντίπαλος ήταν η Πρεμιά και το παιχνίδι είχε λήξει ισόπαλο 0-0. Από εκείνη την μέρα, πέρασαν πια 5 χρόνια. Μαζί του ήταν ο Τίτο Βιλανόβα σαν βοηθός του. Ο Πεπ και η οικογένειά του βρίσκονται πια στην Νέα Υόρκη, όπου και θα παραμείνουν για 1 χρόνο. Το περασμένο Σάββατο, ο πρώην τεχνικός της Μπάρσα παρακολούθησε το US Open του τένις.
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου