Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Υπέροχα νέα!

Σύμφωνα με τη SPORT, η δεύτερη εμφάνιση που θα φορά του χρόνου η ομάδα, θα έχει τα χρώματα της καταλανικής σημαίας (senyera)


Δεν υπάρχουν σχόλια: