Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Την Πέμπτη η πρώτη κανονική προπόνηση


Μετ εμποδίων θα συνεχιστούν οι προπονήσεις της Μπάρσα και αυτή την εβδομάδα. Ο Τίτο Βιλανόβα που δεν έχει στη διάθεσή του 17 διεθνείς, έδωσε άδεια και στους λίγους εναπομείναντες οι οποίοι θα επιστρέψουν στην Ciutat Esportiva την Τρίτη. Κάποιοι μάλιστα βρήκαν την ευκαιρία γιά μιά μίνι-απόδραση όπως ο Αντρέου Φοντάς που ταξίδεψε μέχρι το Παρίσι. 
Τη Τρίτη θα επιστρέψουν στις προπονήσεις οι διεθνείς της Ισπανίας κάτω των 21 ετών, ενώ την Τετάρτη αναμένεται να ενσωματωθούν οι Ισπανοί διεθνείς της ανδρικής ομάδας και οι Βραζιλιάνοι Αλβες και Αντριάνο. Ομως και πάλι η ομάδα δεν θα είναι πλήρης, αφού οι Μέσσι, Μασεράνο και Αλέξις επιστρέφουν από τη Λατινική Αμερική και είναι αμφίβολο αν θα προλάβουν την απογευματινή προπόνηση της Τετάρτης. 
Την Πέμπτη η ομάδα θα προπονηθεί στις 8 το βράδυ ώρα Ελλάδας στην Ciutat Esportiva και την Παρασκευή από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 2. Ακολούθως ο Τίτο Βιλανόβα θα παραθέσει συνέντευξη τύπου γιά τον αγώνα με τη Χετάφε. Η ομάδα θα ταξιδέψει στη Μαδρίτη το Σάββατο το πρωί και το βράδυ στις 9 ώρα Ελλάδας θα αντιμετωπίσει τους μαδριλένιους στο Κολιζέουμ Αλφόνσο Πέρες

Πηγή: sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: