Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Θετικότατες οι εντυπώσεις από Σονγκ



Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του ντέρμπι κόντρα στην Βαλένσια, ήταν το ντεμπούτο του Άλεξ Σονγκ στο πρωτάθλημα και στο Καμπ Νου. Μέχρι στιγμής είχε αγωνιστεί μόλις για 19 λεπτά στον επαναληπτικό του Μπερναμπέου για το Σούπερ Καπ, όπου και έδωσε δείγματα των μεγάλων ικανοτήτων του. Ο Καμερουνέζος ανταποκρίθηκε και με αξιώσεις μπροστά στο καταλανικό κοινό και δεν θα ήταν μάλιστα και υπερβολή να πούμε ότι και αρκετούς τους εξέπληξε. Αγωνίστηκε σε όλη την διάρκεια και έδειξε ότι αισθάνεται πολύ σίγουρος για τον εαυτό του. Αποδείχτηκε εγγύηση στην θέση που έχουμε συνηθίσει για τόσο καιρό να βλέπουμε τον Σέρχιο Μπουσκέτς. Αμυντικά, τα πήγε πολύ καλά στο φρενάρισμα του Γιονάς και ήταν πολύτιμη βοήθεια για τους Πικέ και Μασεράνο. 


Επίσης, έδειξε ότι τα καταφέρνει χωρίς κανένα πρόβλημα και το δημιουργικό κόμμάτι, όντας πολύ καλό συμπλήρωμα για τον Τσάβι Ερνάντεζ. Ο Σονγκ φάνηκε ότι προσαρμόζεται με γρήγορους ρυθμούς στην φιλοσοφία και το στιλ της ομάδας και ο ίδιος ο Τσάβι μάλιστα δήλωσε ότι «πρόκειται για εξαιρετικό παίκτη που θα βοηθήσει την ομάδα πάρα πολύ». Το εγκώμιο του νεοαποκτηθέντος άσου έπλεξε και ο Τίτο Βιλανόβα και γενικότερα οι επιδόσεις του ήταν από τα όσα θετικά κρατάμε από τον αγώνα εναντίον των Βαλενσιάνων. 

ElMundoDeportivo.com


Δεν υπάρχουν σχόλια: