Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Πελεγκρίνο: «Το αποτέλεσμα είναι από μόνο του αρκετή τιμωρία»



Ικανοποιημένος από τις επιδόσεις της ομάδας του ήταν ο προπονητής της Βαλένσια, Μαουρίσιο Πελεγρίνο, αλλά ταυτόχρονα δήλωσε απογοητευμένος που δεν μπόρεσε να φύγει από το Καμπ Νόου μ’ ένα θετικότερο αποτέλεσμα: «Το αποτέλεσμα είναι από μόνο του αρκετή τιμωρία, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Το ματς αποδείχτηκε δύσκολο και για αυτούς και για εμάς και όλα κρίθηκαν από ένα κόρνερ. Και εμείς είχαμε τις ευκαιρίες μας στο δεύτερο ημίχρονο και οι παίκτες μου τα πήγαν πολύ καλά στην άμυνα. Είναι πολύ δύσκολο να μην παίξει καλά η Μπάρσα στην έδρα της και πήρε δίκαια την νίκη. Δεν είδα την φάση με το γκολ που ακυρώθηκε στον Βίκτορ Ρουίζ, αλλά μου είπαν πως είναι αμφισβητούμενη και κανείς δεν μπορεί να με πει βεβαιότητα ποια θα ήταν η σωστή απόφαση. Μπορεί να χάσαμε, αλλά αν κρατήσουμε αυτήν την αγωνιστική συμπεριφορά θα τα πάμε πολύ καλά στην συνέχεια».

ΕlMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: