Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Η θλίψη του Κριστιάνο...

Πολύς ντόρος έχει γίνει από χτες με τη  δήλωση του Κριστιάνο για  τη στενοχώρια του και τη γνώση της διοίκησης της Μαδρίτης γι αυτήν. Όχι ότι μπορεί να ενδιαφέρει  άμεσα την Μπάρσα, άλλωστε  μπορεί να πρόκειται  για εσωοικονομικά της Μαδρίτης. Αλλά το ότι η δήλωση γίνεται μετά από ένα σόου του πορτογάλου με δύο γκολ και συμπίπτει με την ημέρα αποθέωσης του Ινιέστα στο Καμπ Νόου, δείχνει πολλά...Ίσως υπάρχει  γκρίνια για τις οικονομικές απολαβές του ,και πέρυσι έγινε αυτό, αλλά περισσότερο τον έχει ξενερώσει η συνεχόμενη μη βράβευσή του. Καταρχήν τι να πει κανείς για την ακόμα μία φορά εγωιστική κομπλεξική συμπεριφορά του προς την ομάδα και τον κόσμο της Ρεάλ. Δε θα πανηγυρίζω, αν δεν είμαι ΕΓΩ καλά...Συμβαίνει σε όλα τα καβαλημένα καλαμένια ποδοσφαιρικά ψώνια...Επίσης είναι  φανερή η προσπάθεια του να ρίξει ευθύνες και να βάλει  τη διοίκηση της βασιλοπούλας να κάνει τα αδύνατα δυνατά να βραβευτεί επιτέλους! Ξεκίνα Φλορεντίνο τις επαφές. Βάλε τις πολυεθνικές να δράσουν. Το προιόν απαξιώνεται. Γιατί αυτό που έγινε στη βράβευση του καλύτερου ευρωπαίου παίκτη ήταν το χειρότερο σενάριο ξεφτίλας προς το πρόσωπό του. Γιατί εντάξει, αν το έπαιρνε ο Μέσσι θα συνέχιζε τη μουρμούρα του δεύτερου, αλλά που είναι πρώτος. Αλλά να τον ξεπερνάει και ο Ινιέστα!..Πέσαμε κατηγορία; Αυτό δε χωνεύεται με τίποτα! Γραφικός ζητιάνος επιζητεί την προσοχή και επαιτεί τώρα το μεγαλύτερο βραβείο στο τέλος της χρονιάς. Φαντάζεστε να μην παρευρεθεί από πείσμα και καμώματα ή να μην το περιμένει και να μην πάει και να του το δώσουν;...

Δεν υπάρχουν σχόλια: