Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Κι όμως, κάπου πρέπει να πηγαίνει…


8 σημεία που ξεχώρισε απ το χθεσινό παιχνίδι της Μπάρσα με τη Βαλένθια ο Marti Perarnau


1.Η επιστροφή του Πέδρο είναι οριστικό γεγονός. Κάτι φάνηκε στον τελικό του Κυπέλλου, κάτι περισσότερο στο Euro και στην προετοιμασία ήταν σχεδόν τελειωμένη υπόθεση. Επέστρεψε ο Πεδρίτο, ο παίκτης που μπορεί να σκορπίσει οποιαδήποτε άμυνα, όπως οι ανεμοστρόβιλοι ξεριζώνουν τα δέντρα. 


2.Με ενέργεια, ένταση και παιχνίδι απρόβλεπτο. Ο Πέδρο είναι ένα σύμβολο. Τέτοιος ήταν στις μεγάλες στιγμές της ομάδας, αλλά και στις όχι και τόσες χαρές της περσινής σεζόν, όταν πλήρωσε με τραυματισμούς τις υπερπροσπάθειες τριών συνεχόμενων σεζόν. Ευτυχώς όμως, τώρα είναι εδώ. Χαράς ευαγγέλια για τον Μέσι που βλέπει τον καλύτερό του συνεργό να είναι και πάλι κοντά του. Τώρα, αυτό που απομένει είναι να επιστρέψει και ο ίδιος. 

3.Ακόμα κάποια καλά νέα είναι η καλή ροή και συνεννόηση που έχουν μεταξύ τους οι Άλβες, Τσάβι, Μέσι και Πέδρο από την δεξιά πλευρά. Ειδικά στο πρώτο ημίχρονο, ήταν πολύ καλή η παρουσία τους. Θα πρέπει να ζοριστούμε ίσως για να θυμηθούμε πότε άλλοτε η Μπάρσα έπαιξε τόσο καλό πρώτο ημίχρονο εναντίον της Βαλένσια που πάντα έβγαινε με την ορμή ταύρου εναντίον της ομάδα του Γκουαρντιόλα. 

4.Ο Τίτο διέταξε ψυχραιμία και έλεγχο: δηλαδή τον Τσάβι δίπλα στον… Γιάγια Σονγκ. 

5.Η Μπαρσελόνα φάνηκε χτες να πετυχαίνει αυτό που δεν είχε καταφέρει στα δύο τελευταία παιχνίδια: να ελέγχει την μπάλα. Σημαίνει βέβαια ότι κάτι τέτοιο ήταν εύκολο? Όχι, και μάλιστα έγιναν και λάθη. Για παράδειγμα, ο Σεσκ ενώ έκανε σωστές επιλογές και κινήσεις, έκανε την λάθος εκτέλεση. Ο Αλέξις, αν και έκανε δύο πολύ καλά σουτ, έκανε και αυτός αρκετά λάθη. Τα δύο αυτά ονόματα δεν είναι τυχαία. Φαίνεται ότι έχουν ήδη γίνει τα νέα εξιλαστήρια θύματα για οτιδήποτε πηγαίνει στραβά. 

6.Η Μπάρσα αναδομείται και δεν ξέρουμε καν αν ξέρει προς ποια κατεύθυνση πηγαίνει. Ο Τίτο μοιάζει να έχει χαράξει μια πορεία για το καράβι του, αλλά το δρομολόγια δεν είναι μη αναστρέψιμο ούτε και έχουν αποσαφηνιστεί οι λεπτομέρειες. Κάθε φορά, η Μπάρσα αντιμετωπίζει τους αντιπάλους της με στόχο την νίκη αλλά αντιμετωπίζει και τον ίδιο της τον εαυτό ώστε να επαναπροσδιοριστεί έχοντας την μικρότερη δυνατή ζημιά. 

7.Ο επαναληπτικός του Μπερναμπέου: λιγότερη κατοχή, λιγότερος έλεγχος και κάτι το περίεργο: Η Μπάρσα με οργανωμένη άμυνα, κάτι το παράδοξο σε παιχνίδια του Καμπ Νου. Κάτι τέτοιο έγινε λόγω αδυναμίας να ελέγξει το αντίπαλο γήπεδο ή ήταν μια προειλημμένη απόφαση? Δεν το γνωρίζουμε. Προσωπικά, κλίνω προς την πρώτη εκδοχή αν και δεν μπορώ ν’ αποκλείσω την δεύτερη.

8.Όλοι περιμένουν τα λάθη του Σεσκ και τα σφάλματα του Αλέξις, ακόμα και ενός Μέσι που περισσότερο θυμίζει «φάντασμα», παρά τον «δολοφόνο» των 73 γκολ. Πρέπει όμως να καταλάβουμε ότι στα άδυτα του καραβιού, συμβαίνει κάτι πολύ σοβαρό και σημαντικό και ας μην φαίνεται με γυμνό μάτι: Την προσπάθεια να ξανασχεδιαστεί το αριστούργημα. Μπορεί να είναι ίσως λιγότερο λαμπερό και ντυμένο με όμορφο μακό μπλουζάκι, αντί για ακριβό σμόκιν. Και σίγουρα, με τα σκαμπανεβάσματά του.


Δεν υπάρχουν σχόλια: