Δηλώσεις μετά την αγωνιώδη νίκη επί της Βαλένσια έκανε ο Πέδρο Ροντρίγκεζ, στις οποίες στάθηκε στο ότι η ομάδα κατάφερε να πετύχει τον στόχο της, να πάρει δηλαδή τους 3 βαθμούς της νίκης: «Υποφέραμε να νικήσουμε, αλλά τα καταφέραμε. Εντέλει, αυτό που μένει είναι οι 3 βαθμοί. Είναι πάντοτε πολύ σημαντικό να παίρνουμε τα παιχνίδια στην έδρα μας. Είμαστε σε καλό δρόμο, παιχνίδι το παιχνίδι θα βελτιωνόμαστε και έτσι πρέπει να συνεχίσουμε. Όσα λέγονται για τον Σεσκ, καλό θα ήταν να σταματήσουν, γιατί δεν μπορεί να παίζει ο καθένας πάντα όπως θέλει. Είναι ένας σπουδαίος παίκτης και είναι δικός μας».
Μετά το ματς μίλησε και ο Τσάβι που παραδέχτηκε ότι «όταν κερδίζεις με 1-0, πάντα υπάρχει η αγωνία ότι θα σε ισοφαρίσει ο αντίπαλος και πολύ περισσότερο όταν αυτός είναι η Βαλένσια. Το γκολ ήταν αποτέλεσμα σχεδιασμού και προγραμματισμού που κάναμε με τον Τίτο και ο Αντριάνο εκμεταλλεύτηκε κατάλληλα την ευκαιρία. Είμαστε όλοι πολύ ευχαριστημένοι με τον Σονγκ και ο Σεσκ είναι ένας τρομερά απαραίτητος παίκτης για εμάς. Δεν έχει σημασία που δεν σκόραρε, αυτό δεν αλλάζει την αξία του για την ομάδα».
Ο Μασεράνο μέσω του Twitter του έγραψε το ακόλουθο μήνυμα: «Πήραμε 3 βαθμούς και επιστρέψαμε στις νίκες μετά την ήττα της Τετάρτης. Φιλιά σε όλους». Και τέλος ο Σονγκ, που έκανε το ντεμπούτο του στο πρωτάθλημα, είπε: «Ο Τίτο μίλησε μαζί μου πριν την έναρξη του αγώνα και μου ζήτησε να μην έχω άγχος και απλά ν’ ακολουθήσω τις οδηγίες του. Με βοήθησε πολύ να είμαι ήρεμος και να έχω αυτοπεποίθηση, όπως το ίδιο έκαναν και όλοι μου οι συμπαίκτες».
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου