Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Ούτε ο Άλμπα ούτε ο Βίγια βασικοί εναντίον της πρώην ομάδας τους



Οι οικονομικές συγκυρίες έχουν αναγκάσει την Βαλένσια τα τελευταία χρόνια να πουλάει τα «διαμάντια» της το ένα μετά το άλλο. Και η Μπάρσα έδραξε την ευκαιρία και απέκτησε δύο από τους σημαντικότερους παίκτες που φόρεσαν ποτέ την φανέλα των «νυχτερίδων». Πρώτος ήταν ο Βίγια που αποκτήθηκε το καλοκαίρι του 2010 και φέτος αποκτήθηκε ο Τζόρντι Άλμπα, αν και ο τελευταίος είχε ήδη περάσει από τις ακαδημίες της Μπάρσα. Χτες, είχαν και οι δύο την ευκαιρία να αγωνιστούν εναντίον της πρώην ομάδας τους. Κυρίως ο Άλμπα που θα μπορούσε να είναι βασικός, ενώ ο Βίγια ήταν ξεκάθαρο ότι θα ήταν στον πάγκο.


Τελικά όμως, κανείς τους δεν ξεκίνησε στην βασική 11άδα. Ο Τζόρντι μπήκε στο ημίχρονο αντικαθιστώντας τον Άλβες που ακόμα νιώθει κάποιες ενοχλήσεις στον δικέφαλο. Ο Ρόουρα που είχε πάρει την θέση του τιμωρημένου Βιλανόβα, έκανε δύο ακόμα αλλαγές αλλά έβαλε τους Μπουσκέτς και Ινιέστα. Όσο για τον Βίγια, μολονότι έκανε ζέσταμα, δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου και είδε όλο το παιχνίδι από τον πάγκο.

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: