Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Το σπίτι των Αφελάι και Ανρί θα πάρει ο Σονγκ



Ο Άλεξ Σονγκ έχει πια το δικό του σπίτι στην Βαρκελώνη. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, πρόκειται για το ίδιο σπίτι στο οποίο είχαν κατοικήσει οι Τιερί Ανρί και μέχρι πρόσφατα ο Ιμπραήμ Αφελάι. Βρίσκεται στην πάνω περιοχή της πόλης και το ενοίκιό του υπολογίζεται περίπου στα 10.000 ευρώ τον μήνα. Αν και ακόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί κάτι, ο δανεισμός του Ίμπι στην Σάλκε έχει αφήσει το σπίτι ελεύθερο. Πάντως αυτό που μετράει περισσότερο για τον Καμερουνέζο άσο, είναι ότι στο συγκεκριμένο σπίτι είχε μείνει και ο Τιερί Ανρί με τον οποίο ήταν και συμπαίκτες στην Άρσεναλ και τώρα πια φίλοι.


Ο Σονγκ είχε πρωτομείνει Βαρκελώνη στο σπίτι του Σεσκ, μόλις ολοκληρώθηκε και επίσημα η μεταγραφή του. Εικόνες για το νέο του σπίτι δεν είναι διαθέσιμες ακόμα, αλλά υπάρχει βίντεο που δείχνει και με αρκετές λεπτομέρειες το εσωτερικό του σπιτιού που είχε στην Αγγλία. Αν κρίνουμε από το σπίτι που είχε στο Λονδίνο και από την τιμή που θα πληρώνει για την νέα του κατοικία, το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι πως το καινούριο του σπίτι δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από εκείνο της Αγγλίας.

diarioGOL

Δεν υπάρχουν σχόλια: