Σε συνέντευξη Τύπου πριν από τον αγώνα με την Χετάφε μίλησε ο Πέδρο Ροντρίγκεζ: «Η έδρα της Χετάφε είναι από τις πιο δύσκολες του πρωταθλήματος. Έχουμε μπροστά μας ένα ματς-κλειδί και αν το κερδίσουμε θα κρατήσουμε την απόσταση που μας χωρίζει από την Ρεάλ. Η έδρα είναι δύσκολη, ο αντίπαλος πιέζει και τρέχει και οφείλουμε να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Πάμε με νοοτροπία νικητή γιατί διακυβεύονται πολλά για εμάς και δεν συμβιβαζόμαστε με κάτι λιγότερο από την νίκη.
Νιώθω πολύ καλά και κάνω τα ίδια πράγματα που έκανα και τα προηγούμενα χρόνια. Αισθάνομαι πάντως τώρα λίγο πιο τυχερός γιατί μπορώ και σκοράρω ξανά. Όλα έχουν να κάνουν με την ψυχολογική κατάσταση και τον παράγοντα τύχη. Πρέπει να πιστεύεις στον εαυτό σου και να πατάς γερά στα πόδια σου για να είσαι σκόρερ. Στεναχωρηθήκαμε όλοι πολύ με τον τραυματισμό του Αντρές (Ινιέστα) και ελπίζω ότι πάμε στην Χετάφε με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες. Είναι πάντα πολύ δύσκολο να έχεις να παίξεις ματς ύστερα από αγώνα της Εθνικής» κατέληξε.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου