Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Σεσκ: «Στην αγαπημένη μου θέση παίζει ο καλύτερος του κόσμου»


Στην “Gazetta dello Sport” μίλησε ο Σεσκ Φάμπρεγας. Ο διεθνής άσος δήλωσε ότι στους μπλαουγκράνα δεν μπορεί να παίξει στην αγαπημένη του θέση, γιατί την έχει… πιασμένη ο Λίο Μέσι: «Εδώ τα πράγματα είναι λίγο δύσκολα για μένα. Στη θέση που μου αρέσει να παίζω, παίζει ο καλύτερος του κόσμου. Στην Εθνική είναι αλλιώς, γιατί απλά δεν έχουμε τον Λίο. Ο Πεπ ήταν το είδωλό μου από παιδί και για χάρη του φοράω το 4. Όταν ήρθα στην Μπάρσα, ήμουν 11 χρονών και αυτός ήταν ο αρχηγός της πρώτης ομάδας. Είμαι πολύ περήφανος που τον είχα προπονητή. 


Με τον Τίτο δεν κάνουμε κάτι διαφορετικό από αυτά που κάναμε και με τον Πεπ. Η προπόνηση, η προετοιμασία του παιχνιδιού, η φυσική κατάσταση, η τακτική, συνεχίζουν να είναι στην ίδια γραμμή και την ίδια φιλοσοφία. Η μόνη διαφορά είναι ο τρόπος έκφρασης, αλλά αυτό είναι προφανές. Ο Αρσέν Βενγκέρ είναι σαν δεύτερος πατέρας μου. Μου τα έδωσε όλα και έμαθα πάρα πολλά κοντά του. Αυτό που με εξέπληξε όταν επέστρεψα εδώ, είναι πως η Λίγκα είναι πιο ανταγωνιστική από την Πρέμιερ στην Αγγλία. Στο νησί, είναι πιο εύκολο να κατακτήσεις τον τίτλο γιατί μπορεί να χάσεις 5-6 παιχνίδια, αλλά συνεχίζεις να έχεις πιθανότητες να κάνεις την ανατροπή».

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: