Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Αλέξις: «Μπορώ να δώσω πολλά περισσότερα»


Όταν η Μπάρσα παρουσίασε πριν από δύο καλοκαίρια τον Αλέξις Σάντσεζ, αμέσως έγινε ξεκάθαρο ότι στον Χιλιανό δεν αρέσουν τα πολλά λόγια. Για τον λόγο αυτό, όταν βγαίνει να μιλήσει, όλοι οι εκπρόσωποι του Τύπου τον ακούνε με την μέγιστη προσοχή: «Το ποιος θα μιλήσει το παίζουμε λίγο σαν κορώνα-γράμματα και τώρα ήταν η σειρά μου. Το γραφείο Τύπου φταίει», είπε προκαλώντας τα γέλια των παρευρισκόμενων. «Όλοι λένε ότι είμαι ο πιο αστείος στ’ αποδυτήρια, αλλά το κύριό μου μέλημα είναι να παίζω καλά και όχι να λέω αστεία. 


Αποδέχομαι τις κριτικές, γιατί όταν ήρθα στην Μπάρσα το έκανα για να φτιάξω ένα όνομα. Να λέω, εγώ είμαι ο Αλέξις. Όλα είναι θέμα αυτοπεποίθησης και να επικεντρωθώ σε αυτό που θέλω να κάνω. Μέχρι τώρα αν έπρεπε να βάλω βαθμό στο παιχνίδι μου, θα ήταν ένα 5. Μπορώ να δώσω πολλά περισσότερα, γιατί κυρίως ξέρω τι παίκτης είμαι και τι μπορώ να γίνω. Στόχος μου είναι να δουλεύω όσο καλύτερα γίνεται και να σκοράρω γκολ. Όταν ήρθα, είχα πει ότι θα είχα πολλή δουλειά μπροστά μου. Δεν ήρθα έχοντας δεδομένο ότι θα είμαι βασικός.

Ήταν μεγάλο κρίμα που έφυγε ο Πεπ. Όλοι στεναχωρηθήκαμε πολύ. Όλοι θα θέλαμε να είχε μείνει κοντά μας, μαζί μας, αλλά ο Τίτο είναι σαν συνέχειά του και είμαι πολύ χαρούμενος που ανέλαβε αυτός μετά τον Πεπ. Για τους τραυματισμούς μου δεν έχω συζητήσει με τους γιατρούς. Το μόνο, ότι χρειάζεται αρκετή ξεκούραση και ύπνος μετά τα μεγάλα ταξίδια. Είναι άκαιρο να μιλάμε από τώρα για το ντέρμπι με την Ρεάλ. Μας περιμένει η Σεβίλλη και επιπλέον το πρωτάθλημα καλά-καλά δεν ξεκίνησε. Ο Νέιμαρ είναι ένας μεγάλος παίκτης και μπορεί να παίξει σε οποιαδήποτε ομάδα του κόσμου. Στην Μπάρσα θα ταίριαζε μια χαρά. Την Χρυσή Μπάλα? Μα ποιος άλλος? Ο Μέσι όπως πάντα» κατέληξε. 

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: