Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Ηρεμεί τα πνεύματα ο Μέσι


Με το που τελείωσε το ματς με την Γρανάδα, ο Μέσι και ο Βίγια αγκαλιάστηκαν στο γήπεδο. Σαφώς μια εικόνα πολύ διαφορετική από αυτήν στην οποία οι δυο τους πρωταγωνίστησαν στα τελευταία λεπτά του πρώτου ημιχρόνου, όταν φάνηκε να μιλάνε σε όχι και πολύ ήρεμο κλίμα για μια πάσα που έκανε ο Βίγια. Μετά την λήξη όμως του ματς, ο Λίο μίλησε στις κάμερες του Barca TV και ξεκαθάρισε την κατάσταση: «Αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο. Όταν μπει το πρώτο γκολ, όλα είναι μετά πιο εύκολα. Είναι λογικό. Και στις προπονήσεις σε όλες τις ομάδες γίνονται αυτά. Ο κόσμος όμως δεν μπορεί να τα δει στην τηλεόραση. Εννοείται ότι με τον Νταβίντ δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.


Τα περιστατικά αυτά γίνονται πάνω στην ένταση του αγώνα. Όλοι θέλουμε την νίκη. Μακάρι να συνεχίσουμε έτσι και να παίρνουμε βαθμούς, αλλά το πρωτάθλημα έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά του και μπορεί να συμβούν πολλά. Η εικόνα που παρουσιάζουμε τώρα, μπορεί να δείχνει μια ομάδα που παλεύει πολύ για να πάρει τα ματς, αλλά αυτό οφείλεται στην τόσο δύσκολη προετοιμασία που κάναμε. Στα πρώτα παιχνίδια, νιώθεις την δουλειά που έχεις κάνει σε επίπεδο φυσικής κατάστασης. Επίσης, αρκετοί παίκτες ήρθαν αργότερα λόγω του Euro και μην ξεχνάμε και τα ταξίδια με τις Εθνικές ομάδες. 

Το σημαντικό όμως είναι η νίκη και αν μπορούμε ακόμα και όταν δεν είμαστε στο 100% να κερδίζουμε τα παιχνίδια, τότε σίγουρα τα πράγματα θα είναι πιο εύκολα όταν βελτιωθούμε. Η Μπάρσα έχει πολλές λύσεις για γκολ. Εγώ αισθάνομαι καλά, μπορεί να μην είμαι ακόμα στο μάξιμουμ, αλλά κάθε φορά νιώθω και καλύτερα. Η εβδομάδα που έχουμε τώρα ελεύθερη, είναι ό, τι καλύτερο για να ξεκουραστούμε. Σχετικά με το ότι δεν ήμουν βασικός με την Χετάφε, ήταν απόφαση που πήραμε με τον Τίτο. Ήμουν 9 μέρες χωρίς ξεκούραση και ο Τίτο αποφάσισε ότι θα ήταν καλύτερα να είμαι αναπληρωματικός» κατέληξε. 

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: