Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Σαβιόλα: «Ούτε έπαιξε, ούτε παίζει κανείς σαν τον Μέσι»



Την πρώτη του συνέντευξη σαν παίκτης της Μάλαγα παραχώρησε ο Χαβιέρ Σαβιόλα, στα μικρόφωνα του “Deportes Cope Malaga”. Ο πρώην ποδοσφαιριστής της Μπαρσελόνα, δεν δίστασε με τα λεγόμενά του να πλέξει και το εγκώμιο του συμπατριώτη και φίλου του Λιονέλ Μέσι: «Ο Λίο είναι καλύτερος από αυτό που βλέπουμε. Κυριολεκτικά, δεν υπάρχουν πια λέξεις για να τον χαρακτηρίσουν. Έχουν χρησιμοποιηθεί όλες. Όσοι αγαπάμε το ποδόσφαιρο, απολαμβάνουμε να τον βλέπουμε. Ήδη ο Γκουαρντιόλα το είχε πει, ότι ο Μέσι μπορεί να κάνει όσα κάνει κάθε 3 μέρες. Πιστεύω ότι κανείς ούτε είχε ούτε έχει παίξει με τον τρόπο που παίζει ο Λίο. 


Είμαι ευγνώμων στην νέα μου ομάδα για τις προσπάθειες που έκαναν όλοι για να έρθω εδώ. Δεν ήταν εύκολο να φύγω από την Μπενφίκα, αλλά έπρεπε να πάω κάπου που θα μπορώ να παίζω. Στην Μάλαγα υπάρχουν παίκτες με μεγάλη ποιότητα και μου ταιριάζει πολύ ο τρόπος παιχνιδιού. Θέλω ν’ αποδείξω ότι μπορώ να προσφέρω και αν ανταποκριθώ στις απαιτήσεις που έχει από μένα η ομάδα, θεωρώ ότι μετά το θέμα της Εθνικής πάντα θα είναι κάτι το ανοιχτό. Προτιμώ να με φωνάζουν «κουνέλι» παρά «πιτσιρίκο». Είμαι πια 30 χρονών. Όταν έπαιζα στην Μπάρσα, ναι ήμουνα σχεδόν πιτσιρίκι».

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: