Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Μπαρτομέου: «Θέλουμε να μείνει για πάντα εδώ ο Μέσι»



Συνέντευξη στο κανάλι “Esport 3” παραχώρησε ο αντιπρόεδρος της Μπαρσελόνα, Τζοζέπ Μαρία Μπαρτομέου, στην οποία δήλωσε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο πως «όλοι στην Μπάρσα θέλουμε ο Μέσι να μείνει εδώ για πάντα». Μολονότι δεν γίνεται κανένας ποδοσφαιριστής να υπογράψει δια βίου συμβόλαιο, μιας και το μέγιστο που επιτρέπεται να συμφωνηθεί είναι τα 5 χρόνια, ο αντιπρόεδρος του αθλητικού τμήματος είπε για τον Λίο πως «η παρουσία του στην ομάδα είναι κάτι το απόλυτα φυσιολογικό και δεδομένο και επιπλέον, είναι ένας παίκτης που γαλουχήθηκε και μεγάλωσε στον σύλλογο». Πάντως, παρά τις δηλώσεις του, δεν ξεκαθάρισε αν ο σύλλογος έχει ξεκινήσει κάποιες διαπραγματεύσεις με τον Μέσι. Αυτός που σίγουρα έχει ήδη κάτσει στο τραπέζι των συζητήσεων, είναι ο Κάρλες Πουγιόλ για τον οποίο ο Μαρτομέου είπε «μπορεί να συνεχίσει να εργάζεται στην Μπαρσελόνα σε κάποιο πόστο όταν αποσυρθεί από την ενεργό δράση».

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: