Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Ο «ιός της ΦΙΦΑ» χτυπάει και πάλι την Μπάρσα



Τα «θύματα» αυτήν την φορά στο στρατόπεδο της Μπάρσα από τον περιβόητο πλέον ιό της ΦΙΦΑ, είναι οι Αντρές Ινιέστα και Τζόρντι Άλμπα, ύστερα από τα ματς της Εθνικής Ισπανίας κόντρα σε Σαουδική Αραβία και Γεωργία. Κανείς από τους δύο δεν μπόρεσε να προπονηθεί χτες υπό την καθοδήγηση του Τίτο Βιλανόβα. Η πιο ανησυχητική περίπτωση είναι αυτή του Ινιέστα, μιας και όπως έγινε γνωστό ο Αντρεσίτο θα μείνει εκτός γηπέδων για 10 με 15 μέρες. Ο μπλαουγκράνα άσος θα χάσει τις αναμετρήσεις του πρωταθλήματος με Χετάφε και Γρανάδα και το πρώτο ματς του Τσάμπιονς Λιγκ με την Σπαρτάκ Μόσχας. Ο Άλμπα από την άλλη, ταλαιπωρείται από αμυγδαλίτιδα και όλα εξαρτώνται από το τι θα δείξουν οι αυριανές εξετάσεις στις οποίες θα υποβληθεί.

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: