Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Rooney:''Messi is the best ever"

Ο Wayne Rooney έχει χάσει ευρωπαικό  τίτλο από τν Μπάρσα και το Λίο. Κανένας δισταγμός όμως, κανένα κόμπλεξ. Όταν ρωτιέται Μέσσι ή Κριστιάνο, απαντά  αμέσως και νηφάλια σα να πρόκειται για το πιο φυσικό πράγμα του κόσμου. Στο 3:46.

Δεν υπάρχουν σχόλια: