Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Σεσκ: «Εδώ ήρθα να χαρώ και όχι να γκρινιάζω»


Aποκλειστική συνέντευξη στην έντυπη έκδοση της Mundo Deportivo παραχώρησε ο Σεσκ Φάμπρεγκας κι εμείς σας μεταφέρουμε τα αποσπάσματα που είναι αναρτημένα στην ηλεκτρονική της σελίδα





-Τι συμπεράσματα βγάζεις από όσα γίνονται τις τελευταίες μέρες? Έχεις δεχτεί κάποιες κριτικές και φαίνεται ότι βρίσκεσαι για πρώτη φορά στο μάτι του κυκλώνα…
Είμαι ο πρώτος που αποδέχομαι τις κριτικές. Πάντα υπάρχουν δύσκολες στιγμές για όλους τους παίκτες. Ποτέ δεν έχω πάρει στραβά πράγματα που λέγονται για μένα και ούτε και πιστεύω ότι υπάρχει κόσμος που θέλει να μου επιτεθεί για να μου κάνει κακό. Σίγουρα θα υπάρχουν και αυτοί στους οποίους δεν θα αρέσει και πολύ το ποδόσφαιρο που παίζω, πάντα όμως μαθαίνεις και από τα αρνητικά. Πιστεύω ότι οι περισσότεροι τα λένε αυτά επειδή ξέρουν ότι μπορώ να δώσω πολλά στην Μπάρσα.
-Ψυχολογικά πώς είσαι?
Είμαι ήρεμος και πολύ χαρούμενος. Μπορεί να λεγόταν ότι δεν είμαι καλά, ότι δεν είμαι ευτυχισμένος αλλά τίποτε από αυτά δεν ισχύει.
-Έχεις δηλαδή ακόμα την ίδια όρεξη και τον ενθουσιασμό που είχες την ημέρα της παρουσίασής σου?
Το είπα την πρώτη μέρα και έτσι το κρατάω: Εδώ ήρθα για να απολαύσω και να χαρώ σαν ποδοσφαιριστής. Για ποιον λόγο ήρθα εδώ? Για να κλαίω και να γκρινιάζω? Θέλω να δουλέψω και να μάθω από τους καλύτερους. Είμαστε μια ομάδα που έχει την αφρόκρεμα του παγκόσμιου ποδοσφαίρου και πρέπει να το εκμεταλλευτούμε αυτό. Έτσι νιώθω.
-Και τις κριτικές πώς τις δέχεσαι?
Είμαι πλέον ώριμος και δέχομαι τα πάντα, αρκεί να είναι φυσικά με καλή προαίρεση. Ίσως πριν από κάποια χρόνια να είχα άλλη συμπεριφορά, αλλά όσο περνάει ο καιρός και μαζεύεις εμπειρίες, μαθαίνεις τι είναι το καλύτερο για σένα. Για να είμαι ειλικρινής, όλα αυτά περισσότερο επηρεάζουν την οικογένειά μου και τους φίλους μου παρά εμένα τον ίδιο. Έχω περάσει και από χειρότερες καταστάσεις και τις έχω αφήσει πίσω μου με έναν και μόνο τρόπο: παίζοντας ποδόσφαιρο.
-Υπό αυτήν την έννοια, οι επιδόσεις σου κόντρα στην Γεωργία ήτανε πολύ καλές…
Έπαιξα δέκα λεπτά και μπόρεσα να δώσω και την πάσα για το γκολ. Αυτό αποδεικνύει ότι στο ποδόσφαιρο τα πάντα μπορούν ν’ αλλάξουν από την μια στιγμή στην άλλη. Πως δεν πρέπει να σε παίρνει από κάτω όταν κάποια πράγματα δεν σου βγαίνουν αλλά ούτε και να καβαλάς το καλάμι όταν σου πάνε καλά.
-Πιστεύεις ότι σου λείπει αυτή η αυτοπεποίθηση στην Μπαρσελόνα για να μπορέσεις να σκοράρεις? Κόντρα στην Βαλένσια αν και έπαιξες καλά δεν σκόραρες…
Σε κάθε παίκτη είναι απαραίτητο να βάζει γκολ, ειδικά όταν έρχεται σε στιγμές όπως αυτές. Επιμένω όμως ότι είμαι πολύ καλά και ψυχολογικά και από άποψη φυσικής κατάστασης. Δεν αρνούμαι ότι θα ήταν ανακούφιση το να παίξω καλά και να βάλω και γκολ, αλλά όλα γίνονται μόνα τους άμα προσπαθείς.
-Οι συμπαίκτες και ο προπονητής σου, σου συμπαραστέκονται ή δεν πρέπει να κάνουμε και τόσο μεγάλη κουβέντα τελικά γύρω από την κατάστασή σου?
Όσοι είναι δίπλα μου το βιώνουν κανονικά , γιατί οι περισσότεροι το έχουν περάσει και όχι μία και δύο φορές. Και καταστάσεις χειρότερες από την δική μου. Όλα αντιμετωπίζονται φυσιολογικά. Αυτά συμβαίνουν σε όλους, σήμερα σε μένα αύριο σε άλλον. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο.
-Θα έστελνες στον κόσμο ένα μήνυμα για να διαλύσεις τις όποιες αμφιβολίες και ερωτηματικά?
Δεν πρέπει να δίνουμε πάντοτε σημασία σε όσα λέγονται. Είμαι πολύ μα πολύ ευτυχισμένος στην Μπάρσα και είμαι καλά. Η απόφαση να γυρίσω πίσω, ήταν η πιο σωστή. Είχα πει από την πρώτη μέρα ότι αυτή θα ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση της επαγγελματικής μου ζωής και ότι εδώ βρίσκομαι για να βοηθήσω την ομάδα να κατακτήσει τίτλους και να συνεχίσει να γράφει ιστορία.
-Και στα όσα λεγόντουσαν ότι θα πας στο Μιλάνο τον Ιανουάριο?
Στο ποδόσφαιρο γίνονται όλα τόσο γρήγορα. Πρέπει να πω ότι εγώ τα μαθαίνω αυτά επειδή μου τα λένε. Αν δεν μου τα πουν, ούτε που δίνω σημασία. Συνέχεια λέω στους δικούς μου να μην μου τα λένε καν αυτά τα πράγματα. Πως αν συμβεί το οτιδήποτε, θα το μάθουν πρώτα από μένα.
-Δηλαδή αυτό για την Ιταλία να μην το πιστέψουμε..
Ακόμα δεν πρόλαβα μα γυρίσω, κιόλας να φύγω?!
-Ο Σονγκ ξεκίνησε πολύ καλά…
Ναι, πράγματι. Είναι πολύ καλός παίκτης και έχει έρθει στην κατάλληλη ομάδα για να μάθει πολλά. Το παιχνίδι της Άρσεναλ είναι πολύ πιο άτακτο ας πούμε και πέρσι όταν παρακολουθούσα ματς της ομάδας, τον έβλεπα να έχει φτάσει να παίζει ακόμα και σαν μεσοεπιθετικός. Η θέση του ήταν αυτή του αμυντικού μέσου. Εδώ όχι. Εδώ αυτόν τον ρόλο τον έχει ο Μπούσι. Ο Άλεξ θα τα πάει πολύ καλά μαζί μας.
-Θεωρείς ότι παρά τον ανταγωνισμό, μπορεί η Μπάρσα να διεκδικήσει και πάλι το τρεμπλ?
Η ομάδα δεν έχει αλλάξει στην βάση και στον κορμό της και ο κόσμος δεν θα πρέπει να έχει αμφιβολίες. Θέλουμε να πιστεύουν σε μας. Πρέπει να είμαστε όλοι μαζί και ενωμένοι. Μπορεί να χάσαμε το Σούπερ Καπ, αλλά τα πήγαμε πολύ καλά στο ματς του Καμπ Νου και είμαστε πρώτοι στο πρωτάθλημα. Βρισκόμαστε σε πολύ καλό δρόμο και η σεζόν μόλις ξεκίνησε.
-Η δεύτερη εμφάνιση με τα χρώματα της σενιέρα για την επόμενη χρονιά σου αρέσει?
Ναι, πολύ. Η Βαλένσια είχε μια παρόμοια θυμάμαι και ήταν πολύ όμορφη. Δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιεί κάποιος κάτι τέτοιο, ούτε θα είναι και η τελευταία. Είναι κάτι το εντελώς φυσιολογικό.



ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: