Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Αντριάνο: «Καιρός ήταν να σκοράρω στο Καμπ Νου»



Το πρώτο του εντός έδρας γκολ πανηγύρισε ο Αντριάνο Κορέια, ύστερα από τρία χρόνια με την φανέλα της Μπάρσα. Και όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στο επίσημο κανάλι της ομάδας: «Πολλές φορές προσπάθησα να παίξω έτσι και πιστεύω ότι ήτανε πια καιρός να σκοράρω εντός έδρας. Ξέραμε όλοι ότι θα ήταν ένα δύσκολο ματς και έπρεπε να τα δώσουμε όλα μέχρι τέλους. Παιχνίδι το παιχνίδι θα βρούμε τον ρυθμό μας και θα πιάσουμε τις επιδόσεις που θέλουμε. Είναι για αρχή πολύ σημαντικό ότι έχουμε πάρει διαφορά από την Ρεάλ. Για την ομάδα είναι πολύ καλό που έχει έρθει ένας παίκτης σαν τον Άλμπα. Καλό είναι και για τον κόουτς που έχει να κάνει και τις επιλογές του. Όλοι γνωρίζουμε ότι θα πρέπει να είμαστε σε πολύ καλή κατάσταση για να έχουμε την θέση μας στα πλάνα του».

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: