Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Ινιέστα: «Ποτέ δεν κλάφτηκα στα ΜΜΕ πιστεύοντας ότι κάτι θα άλλαζε»




Καλεσμένος της εκπομπής “El Larguero” του Cadena Ser ήταν ο Αντρές Ινιέστα. Ο Ανρεσίτο μίλησε για την Μπάρσα, την δική του εκπληκτική προσωπική αθλητική πραγματικότητα αλλά και για τον Κριστιάνο Ρονάλντο: «Καλό είναι όλοι να προσπαθούμε να βλέπουμε και να σκεφτόμαστε το γενικότερο και το συλλογικό, όχι μόνο την δική μας κατάσταση. Όλοι θέλουμε να είμαστε καλοί, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να υπερβαίνουμε τα όρια και να ξεφεύγουμε. Ο ανταγωνισμός είναι καλό πράγμα, αλλά παντού μπαίνουν πλαίσια και όρια. Οι δύσκολες και άσχημες στιγμές είναι για όλους. Από κει και πέρα κοιτάς τι κάνεις από την πλευρά σου. Μπορεί τα πράγματα να μην σου βγαίνουν, να μην παίζεις καλά, να μην παίζεις όσο θα ήθελες. Σε τέτοιες στιγμές πρέπει να είσαι ήρεμος και ψύχραιμος και να ελπίζεις ότι θα έρθουν και τα καλύτερα. Όλοι τα έχουμε περάσει αυτά.


Πάντα είχα τον δικό μου τρόπο σκέψης, δουλειάς και αντίληψης. Μπορεί να ένιωθα κάποιες φορές ότι έχω αδικηθεί, αλλά πάντα δούλευα περιμένοντας την ευκαιρία μου και με πίστη στο μέλλον. Ποτέ δεν πίστεψα ότι με το να βγω στα ΜΜΕ και να γκρινιάζω ή να παραπονιέμαι, τα πράγματα θα άλλαζαν. Αν είσαι εντάξει με τον εαυτό σου και τους γύρω σου, όλα στο τέλος καλά σου πηγαίνουν. Πάντα κρατούσα αυτά που έπρεπε για τον εαυτό μου. Τα όσα έλεγα με τους προπονητές μου, την προσωπική μου ζωή. Εκτιμώ και είμαι ευγνώμων για το κάθε λεπτό που παίζω ποδόσφαιρο, είχα εκπληκτικούς συμπαίκτες και φίλους στο παρελθόν που δεν είχαν την τύχη να φτάσουν μακριά. Έχω ένα οδηγό στην ζωή μου: Οι άνθρωποι δεν αλλάζουν. Και αν βλέπουμε κάποιον διαφορετικό κάποια στιγμή, είναι γιατί τελικά έγινε αυτό που είναι στην πραγματικότητα. Ένα βραβείο, όποιο κι αν είναι αυτό, δεν μπορεί να σε κάνει ανώτερο από τους άλλους. Είναι μόνο κίνητρο για να κρατήσεις τον σεβασμό και την αγάπη του κόσμου. 

Έχω απέραντη ευγνωμοσύνη για την αγάπη που μου δείχνουν όλοι. Το νιώθω κάθε στιγμή και με γεμίζει με χαρά. Σαφώς και δεν γίνεται ν’ αρέσω σε όλους, αλλά δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση για μένα από το να εισπράττω την εκτίμηση ανθρώπων που δεν είναι οπαδοί της Μπάρσα. Για μένα ήταν έκπληξη το βραβείο που μου δόθηκε και μόνο το γεγονός ότι βρέθηκε μεταξύ των καλύτερων, είναι τεράστια τιμή. Ο Κριστιάνο δεν ξέρω για ποιον λόγο μπορεί να είναι λυπημένος. Υπάρχουν στιγμές που μπορεί κάποιος να φαίνεται ότι τα έχει όλα, αλλά να μην τον γεμίζει τίποτα. Πρέπει τότε να βρει τι του φταίει.

Είναι ακόμα νωρίς να βγάλουμε συμπεράσματα για την ομάδα, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα παλέψουμε όπως κάναμε όλα αυτά τα χρόνια. Το πρωτάθλημά μας είναι πολύ ανταγωνιστικό και αν δεν τα δώσεις όλα, μπορείς να την πάθεις την ζημιά. Είναι πάντως πολύ δύσκολο να είσαι μονίμως στο μάξιμουμ της αποδοτικότητάς σου. Η Μπάρσα του Τίτο δεν έχει διαφορά από την Μπάρσα του Πεπ στον τρόπο που γίνονται τα πράγματα. Αυτό που αλλάζει είναι ότι ο Τίτο έχει το δικό του στιλ, τον δικό του χαρακτήρα και προσωπικότητα. Αυτό και μόνο. Ο Πεπ μου τηλεφώνησε για να με συγχαρεί για το βραβείο και τα είπαμε. Τον αγαπάμε όπου κι αν βρίσκεται». 

sport.es







Δεν υπάρχουν σχόλια: