"Αχ, κέρδισε ο Ικερ και ο άλλος!". Αυτό ήταν το σχόλιο της προέδρου της κοινότητας της Μαδρίτης Εσπεράνζα Αγκίρε, γιά την χθεσινή βράβεση των Ικερ Κασίγιας και Τσάβι Ερνάντες με το βραβείο "Príncipe de Asturias". Την κυρία Αγκίρε θα την θυμάστε βέβαια, από τις δηλώσεις της πριν τον τελικό του τελευταίου Copa del Rey. Που δεν ήθελε να γίνει ο τελικός στο Μπερναμπέου. Μήπως Καταλανοί και Βάσκοι αποδοκιμάζουν τον ισπανικό εθνικό ύμνο. Η μήπως κράξουν μέλη της βασιλικής οικογένειας. Τέτοια πρεμούρα ...
Τώρα η κυρία Αγκίρε αρνείται επιδεικτικά να πει το όνομα του Τσάβι. Το ξεχνάει! Λες και πρόκειται γιά κανέναν παρακατιανό. Οχι γιά τον άνθρωπο που μεταξύ άλλων έχει κατακτήσει 3 Champions Leagues, δύο παγκόσμια συλλόγων, δύο ευρωπαϊκά Super Cup, ένα παγκόσμιο κύπελλο και δύο Euros, ένα παγκόσμιο κάτω των 20 ετών, ένα αργυρό ολυμπιακό μετάλλιο και έχει βγει MVP στο Euro του 2008.
Γιά τέτοιο ασήμαντο ποδοσφαιριστή μιλάμε κυρία Αγκίρε. Πού να θυμάστε το όνομά του ...
Πηγή: ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου