Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Ενα Camp Nou μέσα στη θάλασσα;;;



Στην επερχόμενη Γενική Συνέλευση του συλλόγου, ένα από τα κυρίαρχα θέματα που θα συζητηθούν θα είναι κι αυτό του γηπέδου. Μιά υπόθεση που έχει κολλήσει από την εποχή Λαπόρτα και το φιλόδοξο σχέδιο Φόστερ που δεν προχώρησε ποτέ γιά λόγους οικονομικούς και πολεοδομικούς.
Ομως και οι προεκλογικές εξαγγελίες της παράταξης Ροσέλ, που ήθελαν ένα γενναίο λίφτινγκ στο Camp Nou, ένα νέο Palau Blaugrana και μιά αξιοποίηση του περιβάλλοντα χώρου δεν έχουν υλοποιηθεί μέχρι σήμερα


Τώρα η διοίκηση είναι αποφασισμένη να ανοίξει και πάλι τη συζήτηση σχετικά με το γηπεδικό. Και αν πιστέψουμε πρόσφατα δημοσιεύματα, η ιδέα της ανακαίνισης του Camp Nou πρέπει να έχει εγκαταληφθεί οριστικά. Κυριότερος λόγος, το γεγονός πως ακόμα και ανακαινισμένο δεν θα μπορεί να φιλοξενήσει πάνω από 100000 θεατές, τη στιγμή που σε αρκετούς αγώνες, οι απαιτήσεις είναι πολύ μεγαλύτερες. Ετσι ωριμάζει εκ νέου η ιδέα της κατασκευής ενός καινούργιου γηπέδου. Και επειδή η περιοχή που βρίσκεται σήμερα το Camp Nou επιβάλλει μιά σειρά πολεοδομικών ρυθμίσεων που καθιστούν την κατασκευή χρονοβόρα έως και ανέφικτη (βλέπετε εδώ δεν υπάρχουν "σύμμαχοι" όπως ο Δήμος της Μαδρίτης ...), η ιδέα της κατασκευής ενός νέου γηπέδου σε άλλη περιοχή κερδίζει συνεχώς πόντους.

Η πιό εντυπωσιακή ιδέα που έχει πέσει στο τραπέζι, προέρχεται από ένα αρχιτέκτονα - μέλος του συλλόγου, τον Emili Vidal, που προτείνει ένα νέο Camp Nou κυριολεκτικά μέσα στη Μεσόγειο! Εκατό μέτρα μέσα στη θάλασσα, στην περιοχή του Diagonal Mar, το νέο γήπεδο θα ενώνεται με τη στεριά μέσω μιάς γέφυρας, ενώ το χωροδικτύωμά του θα θυμίζει ... ψαράδικο δίχτυ. Θα μπορεί να φιλοξενεί 150000 θεατές σε δύο επίπεδα, των 90000 και των 60000 θέσεων.
Οσο γιά το κόστος; Αλμυρότατο. Υπολογίζεται στο 1 δισεκατομμύριο δολλάρια !


Πηγές: totalbarca.com, fcbarcelona.cat

Δεν υπάρχουν σχόλια: