Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Μέσι: «Ακόμα με πονάει το πέναλτι με την Τσέλσι»



Συνέντευξη στην ιστοσελίδα της ΟΥΕΦΑ έδωσε ο Λίο Μέσι, στην οποία και μίλησε για τι άλλο φυσικά, για την Μπάρσα: «Πέρσι κατακτήσαμε τα δύο Σούπερ Καπ, το Παγκόσμιο Συλλόγων και το Κόπα Ντελ Ρέι. Στο πρωτάθλημα και το Τσάμπιονς Λιγκ δεν τα καταφέραμε, αλλά δεν μπορείς και να τα κερδίζεις όλα συνέχεια. Στο Τσάμπιονς Λιγκ, μας έμεινε το χαμένο πέναλτι κόντρα στην Τσέλσι που μας κράτησε μακριά από τον τελικό. Περισσότερο από όλους ίσως, με πονάει εμένα αυτό το πέναλτι για την άστοχη εκτέλεσή του. Φέτος όμως θα πάμε να κατακτήσουμε τα πάντα. Είμαστε έτοιμοι και διψασμένοι για νέους τίτλους. Όλοι οι αντίπαλοι είναι δύσκολοι στο Τσάμπιονς Λιγκ και δεν υπάρχουν εύκολοι και δύσκολοι όμιλοι. Οποιαδήποτε ομάδα μπορεί να σου δυσκολέψει την ζωή» κατάληξε. 
 
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: