Δηλώσεις έκανε ο Ντάνι Άλβες στις οποίες εκτός των άλλων εμψύχωσε δημόσια τον συμπατριώτη και φίλο του, Κακά, για την δύσκολη κατάσταση που βιώνει στην Ρεάλ Μαδρίτης: «Αν ήμουν ο Κακά, θα είχα φύγει από την Ρεάλ εδώ και καιρό. Αυτό που θέλω όσο τίποτα στην ζωή μου είναι να παίζω ποδόσφαιρο και αν μου πάρει κάποιος αυτό που αγαπάω, είναι σαν να μου παίρνει το νόημα της ζωής. Στεναχωριέμαι για τον Κακά γιατί τον θαυμάζω και τον εκτιμώ πολύ και δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να περάσω αυτά που περνάει. Κατάφερε να φτάσει πολύ ψηλά, κάτι που το καταφέρνουν λίγοι και τώρα φαίνεται ότι δεν τον σέβονται. Είμαι βέβαιος ότι στην Μπαρσελόνα δεν θα ζούσε ποτέ κάτι τέτοιο.
Ο Πεπ Γκουαρντιόλα είναι ο καλύτερος προπονητής που είχα ποτέ. Κάθε μέρα μαζί του μαθαίναμε κάτι καινούριο. Αυτή είναι και η διαφορά του με τους υπόλοιπους προπονητές. Ο Πεπ σου έλεγε ότι ήθελε να κάνεις αυτό που ξέρεις καλύτερα και θα κερδίσουμε το παιχνίδι. Για τον λόγο αυτόν και τον θαυμάζω τόσο πολύ. Είναι ένας προπονητής απόλυτα ικανός στο να σε πείσει και να σου μεταδώσει τον τρόπο που θέλει να πάρει την νίκη».
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου