Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Σονγκ: «Ήρθα να τα κερδίσω όλα»


«Άλλο επίπεδο». Έτσι απλά χαρακτηρίζει την Μπαρσελόνα ο Άλεξ Σονγκ. Ο Καμερουνέζος τον οποίο ο Βιλανόβα είχε ονομάσει «σφουγγάρι», μαθαίνει μα ταχύτατους ρυθμούς το στιλ ποδοσφαίρου της νέας του ομάδας. Στο επερχόμενο ντέρμπι με την Ρεάλ, μπορεί να κληθεί ν’ αναπληρώσει το κενό που υπάρχει στην άμυνα μετά τους τραυματισμούς των Πικέ και Πουγιόλ. Ο Σονγκίτο, όπως τον αποκαλεί ο φίλος του ο Σεσκ, μίλησε στην Mundo Deportivo για το πώς αισθάνεται τώρα πια που ήρθε στην καλύτερη ομάδα του κόσμου: «Το να παίζεις μαζί με τον Μέσι στην καλύτερη ομάδα του κόσμου, είναι σαν να έχεις κερδίσει το λαχείο. 


Το ενδιαφέρον της Μπάρσα το έμαθα τον Ιούλιο. Ο Αρσέν Βενγκέρ με ενημέρωσε σχετικά. Ήταν πολύ δύσκολο να τον πείσω, αλλά όταν σου χτυπάει την πόρτα η Μπάρσα, πώς να πεις όχι? Το έχω πει και θα το ξαναπώ: Αυτά τα τρένα περνάνε μόνο μια φορά στην ζωή και δεν πρέπει να τα χάσεις. Θέλω τίτλους. Δεν έχω κερδίσει ακόμα τίποτα και εδώ θέλω να τα κερδίσω όλα. Αν είμαι στόπερ? Εγώ παίζω σε όποια θέση μου πει ο προπονητής μου. Στο κλάσικο δεν ξέρω αν θα παίξω. Έχω μεγάλη εμπειρία σε ντέρμπι με την Άρσεναλ και δεν έχω λόγο ν’ ανησυχώ. Ό, τι ήθελα να μάθω πριν έρθω, ρώτησα τον Σεσκ. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο με βοήθησε και με βοηθάει ακόμα να προσαρμοστώ όσο γίνεται καλύτερα.

Δεν θέλω να συγκριθώ με τον Τουρέ. Τον σέβομαι πάρα πολύ, αλλά δεν ήρθα να γίνω ο νέος Τουρέ. Ο καθένας είναι αυτό που είναι και εγώ είμαι εγώ. Μου αρέσει να χαίρονται οι άνθρωποι γύρω μου, να είναι καλά κι ευτυχισμένοι και προσπαθώ να τους κάνω να νιώθουν έτσι. Τέτοια είναι η προσωπικότητά μου. Με εξέπληξε το πόσο καλά παιδιά είναι όλοι στην ομάδα. Μάλλον, αυτό δεν είναι ομάδα, είναι οικογένεια. Και βλέποντάς το, νιώθεις σαν στο σπίτι σου».

ElMundoDeportivo.com



Δεν υπάρχουν σχόλια: