Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Ποδόσφαιρο σάλας:Ηρθε δύσκολα η νίκη.




Ντεμπούτο με νίκη για την ομάδα ποδοσφαίρου σάλας,στο πρωτάθλημα που ξεκίνησε το σαββατοκύριακο.Η Μπαρσελόνα κέρδισε εντός έδρας με 3-2 την Triman Navarra και ξεκίνησε με το δεξί τις υποχρεώσεις για τη νέα σεζόν. Πρίν την έναρξη του παιχνιδιού βραβεύτηκαν οι Cristian, Ari Santos, Sergio Lozano ως οι καλύτεροι για την περσινή σεζόν και ο Marc Carmona ως ο καλύτερος προπονητής.


Οι Καταλανοί ξεκίνησαν το παιχνίδι με πολύ όρεξη,με τους Ari Santos και Sergio Lozano να έχουν ευκαιρίες για να πετύχουν γκολ.Το σκορ άνοιξε στο 11’ από τον Lin για την Μπαρσελόνα,και ένα λεπτό αργότερα ισοφάρισε για την Navarra ο Ximbinha.Και σα να μην έφτανε αυτό, μετά από δυνατό σουτ του Rafa Usin, γίνεται το 1-2.Ο Marc Carmona ζήτησε επειγόντως time-out για να δώσει οδηγίες στους παίκτες του.Με μια ωραία κίνηση του Lin από τα αριστερά η Μπάρσα ισοφάρισε σε 2-2.Λιγο πριν την λήξη του ημιχρόνου ο Fernandao δεν μπόρεσε να κάνει το 3-2 αφού το σουτ που επιχείρησε πέρασε λίγο άουτ.

Το 2ο ημίχρονο ξεκίνησε με την ίδια ένταση ποιυ τελείωσε το 1οAicardo προειδοποίησε με σουτ,και έστειλε το μήνυμα στον αντίπαλο ότι η Μπάρσα θα συνεχίσει την πίεση. Μεγάλη ευκαιρία λίγο αργότερα χαμένη και αυτή από τον Fernandao.Οι blaugrana είχαν κλείσει τον αντίπαλο και ήταν θέμα χρόνο να μπει το γκολ.Αυτό ήρθε στο 36’ από τον Torras μέσα σε έξαλλους πανηγυρισμούς.

Με το δεξί λοιπόν στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, αλλά ο Marc Carmona γνωρίζει πως για να έρθει αυτή η νίκη υπέφερε. Βέβαια από την 1η αγωνιστική δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα. Τις αδυναμίες θα τις έχει εντοπίσει ο προπονητής και θα γίνουν οι κατάλληλες συστάσεις στους παίκτες.

Επόμενη αγωνιστική στις 22/9 εκτός έδρας με αντίπαλο την Santiago Futsal.

Δεν υπάρχουν σχόλια: