Εθνική ημέρα της Καταλονίας σήμερα και όλοι μας στεκόμαστε μπροστά στην ιστορία ενός βασανισμένου έθνους με σεβασμό και υπόκλιση, αλλά και χαρά για την αναγγελία της δεύτερης εμφάνισης στην Μπαρσελόνα για την επόμενη σεζόν με τα χρώματα της σενιέρα. Είναι η πρώτη φορά που κάτι τέτοιο θα γίνει επίσημα. Κάτι που είχαν προσπαθήσει κι άλλες διοικήσεις στο παρελθόν όπως αυτή του Λαπόρτα. Οι εταιρείες ένδυσης όμως είχαν άλλη γνώμη, γιατί αυτές είναι που αποφασίζουν.
Χαμός λοιπόν αυτές τις μέρες και μεγάλη χαρά για όλους τους οπαδούς της Μπάρσα σε όλο τον κόσμο. Σίγουρα και ο Ροσέλ θα το προσπάθησε να το πετύχει και το πέτυχε. Μακάρι να ισχύσει και να μην υπάρξει αλλαγή απόφασης μέχρι του χρόνου. Γιατί για να είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί όπως είπαμε και παραπάνω την τελευταία λέξη σ 'αυτές τις αποφάσεις την έχει η NIKE. Αυτή είναι που αποφασίζει. Και το μοναδικό της κριτήριο είναι πάνω απ' όλα η κερδοσκοπία. Μια τυπική στρατηγική πώλησης που αφορά τους καταλανούς, αλλά και όσους αγαπούν αυτήν την ομάδα σ' όλο τον κόσμο. Μήπως είναι τυχαίο που αυτή η αναγγελία και η προώθηση της καμπάνιας συνέπεσε με την περίοδο του εορτασμού της εθνικής ημέρας της Καταλονίας; Μήπως επίσης η φετινή δεύτερη φανέλα, καθαρή άτυχη στιγμή σχεδίασης φανέλας, δεν πηγαίνει καλά στις πωλήσεις όσο θα έπρεπε; ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΤΗΣ ΜΠΑΡΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑΝ ΓΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΡΣΑ, ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ. ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΝΕ ΤΟ Olé España....



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου