του Xoel Cardenas
Σύμφωνα με την εφημερίδα Sport,η μπλούζα της Μπαρσελόνα για την σεζόν 2013-14 θα έχει ένα πολύ
Καταλανικό στυλ .Στην ουσία η μπλούζα θα είναι η σημαία της Καταλονίας!!!
Αυτό δεν έχει συμβεί ποτέ, και θα είναι η πρώτη φορά στην
ιστορία της ομάδας που θα φορέσει τα χρώματα της Senyera σε επίσημους
αγώνες. Κατα την διάρκεια της προεδρίας του Laporta,είχε προστεθεί μια μικρή Καταλανική σημαία στο πίσω μέρος.
Υπάρχουν και άλλες ομάδες στην Ισπανία που έχουν φορέσει τα
χρώματα του έθνους τους. Οπως η Levante,
Malaga και Athletic
Bilbao. Η Valencia έχει φορέσει τα χρώματα από την επίσημη κοινότητα της Βαλένθια.
Αρκετές ομάδες όμως έχουν μια μικρή σημαία στο πίσω μέρος της μπλούζας.
Ρίξτε μια ματιά για το πώς θα είναι η εμφάνιση. Προσωπικά
μου αρέσει η ιδέα και ελπίζω πως θα αποδώσει καρπούς. Ξέρω ότι για κάποιους δεν
θα φαίνετε πολύ κομψό. Αλλά είναι ένας φόρος τιμής για την πατρίδα τους, την Καταλονία.
Για κάποιους φίλους του ποδοσφαίρου μπορεί να μην σημαίνει
και τίποτα. Για τους φίλους της Μπαρσελόνα είναι πολύ σημαντικό γιατί συμβολίζει
το τι αντιπροσωπεύει ο σύλλογος, την ιστορία του αλλά και την ιστορία της Καταλονίας
Κάτι παραπάνω από ένας σύλλογος!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου