Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Μέσσι:''Ο γιος θα είναι σίγουρα Μπάρσα!''

Συνέντευξη στο "Fox Sports Radio" έδωσε ο Λίο Μέσσι  και μίλησε για την πατρότητα,  την Μπάρσα, την Αργεντινή. "Ο γιος μου μπορεί να γεννηθεί από μέρα σε μέρα τώρα, έτσι είμαι λίγο νευρικός γιατί είμαι μακριά στην Αργεντινή. Ωστόσο, όλα είναι καλά. Θα είναι ωραία ευθύνη. Είμαι ευγνώμων στο Θεό για όλα όσα μου έδωσε. Δεν βλέπω την ώρα που θα είμαι με το γιο μου. Σίγουρα ο γιος μου θα είναι Μπάρσα.'' Συνέχισε λέγοντας ότι''Σημειώνουμε την απουσία του Pep, αλλά με τον Τίτο έχουμε  τον ίδιο ενθουσιασμό για να κερδίσουμε τίτλους." Για τη Μαδρίτη δήλωσε: ''Το τελευταίο διάστημα παίζουμε πολύ  με τη Μαδρίτη , οι ομάδες γνωρίζουν καλά η μία την άλλη, έτσι ώστε τα παιχνίδια να είναι αμφίροπα. Ελπίζω ότι οι άνθρωποι το απολαμβάνουν." Εξήρε επίσης τον κολομβιανό Φαλκάο: '' Ο Falcao είναι ένας σπουδαίος παίκτης, η ποιότητα στην μπάλα, τα σουτ τουοι κεφαλιές του, εντυπωσιακός."

Δεν υπάρχουν σχόλια: