Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Πίντο: «Στην Ρεάλ ίσως να έχουν ποιότητα, αλλά η Μπάρσα είναι το κάτι άλλο»


Συνέντευξη στα ΜΜΕ του συλλόγου παραχώρησε ο τερματοφύλακας της Μπάρσα, Χοσέ Μανουέλ Πίντο, όπου τόνισε για ακόμα μια φορά την επιθυμία του να τερματίσει την καριέρα του στον σύλλογο: «Απολαμβάνω αυτό που ζω και θέλω να συνεχιστεί όσο γίνεται περισσότερο. Όσο είμαι σωματικά καλά και δυνατός, δεν σκέφτομαι την αποχώρηση. Θα ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου στην Μπάρσα, γιατί εδώ είμαι ευτυχισμένος. Προπονούμαι πάντοτε με το μυαλό ότι θα έχω την ευκαιρία να παίξω. Δεν είμαι όμως εγώ που το αποφασίζω αυτό. Κάνω την δουλειά μου ώστε όταν ο προπονητής μου αποφασίσει ότι με χρειάζεται, να είμαι έτοιμος. Η σεζόν είναι δύσκολη, πολύ δύσκολη, και μόλις ξεκίνησε. Οι αντίπαλοι είναι όλο και πιο ανταγωνιστικοί, αλλά εμείς κοιτάμε αυτό που μπορούμε να κάνουμε και πάντα έχουμε την φιλοδοξία της νίκης. 


Την διαφορά που έχουμε τώρα από τη Ρεάλ δεν θα την πιστεύαμε ούτε κι εμείς οι ίδιοι. Δεν ζω τ’ αποδυτήρια της Ρεάλ και δεν ξέρω τι συμβαίνει, ξέρω όμως τι γίνεται στα δικά μας και η δική μας δύναμη είναι το πόσο ενωμένοι είμαστε. Αν στην καλή δουλειά προστεθεί και η ανθρώπινη ποιότητα, τότε τ’ αποτελέσματα είναι ακόμα καλύτερα. Στην Μαδρίτη ίσως να το έχουν αυτό, αλλά στην Μπάρσα είναι το κάτι άλλο. Η φιλιά που έχουμε μεταξύ μας είναι ό, τι πιο όμορφο και πιο σημαντικό, ακόμα πιο σημαντικό από τους τίτλους και τις νίκες. Δεν υπάρχει διαφορά στο να δουλεύουμε με τον Τίτο από το να δουλεύουμε με τον Πεπ. Δεν έχει αλλάξει κάτι και προσωπικά νιώθω ότι χαίρω της ίδιας εκτίμησης και του ίδιου σεβασμού».

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: