Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Άλμπα: «Το είδωλό μου ήταν ο Στόιτσκοφ»


Συνέντευξη στην επίσημη ιστοσελίδα της ΟΥΕΦΑ έδωσε ο άσος της Μπάρσα, Τζόρντι Άλμπα: «Το είδωλό μου ήταν ο Χρίστο Στόιτσκοφ. Μου άρεσε τόσο πολύ να τον βλέπω όταν έπαιζε στην Μπαρσελόνα. Αυτό που περισσότερο μ’ εντυπωσίαζε ήταν ο τρόπος με τον οποίο έδειχνε την προσωπικότητά του στο παιχνίδι, τόσο στους συμπαίκτες και τους αντιπάλους, όσο και στον κόσμο. Παρακολουθούσα κάθε του ματς, τις συνεντεύξεις και τις δηλώσεις του. Μπορεί να υπήρχαν εξαιρετικοί παίκτες στην ομάδα, αλλά μου άρεσε πολύ η προσωπικότητα και το στιλ του. 


Ήμουν στα 16 όταν έπρεπε να φύγω από την Μπάρσα. Την δέχτηκα καλά την απόφαση, γιατί είχα πίστη στον εαυτό μου. Ακόμα διασκεδάζω σαν παιδί όταν παίζω ποδόσφαιρο. Τώρα πια θέλω να ζω στιγμές όπως αυτές του Euro. Ο Τίτο είναι ένας πολύ εργατικός και προσεκτικός προπονητής. Είναι δίπλα σου και σε βοηθάει όσο και σε ό, τι μπορεί. Πάντα μου δίνει συμβουλές πριν τα ματς όπως και σε όλους μας, αλλά μας παρέχει επίσης και απόλυτη ελευθερία στο παιχνίδι. Την Βαλένσια θα την θυμάμαι πάντα με αγάπη για όσα μου έδωσε. Και πρώτα απ’ όλα για την εμπιστοσύνη που μου δείξανε οι άνθρωποι εκεί. Τώρα όμως είμαι στην καλύτερη ομάδα του κόσμου».

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: