Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Πρώην σωματοφύλακας του Μέσι: Ο Λέο νοιάζεται μόνο για το ποδόσφαιρο.

Από αριστερά, Ματσεράνο, Καλαμάρο (Αργεντινός τραγουδιστής),
Μέσι και Ντάνιελ Ρόχο.

Ο Ντάνιελ Ρόχο, δεν είναι μια απλή περίπτωση ανθρώπου. Θηριώδης, με ύψος 1.90 και βάρος 120 κιλά, ο 50χρονος Καταλανός, διετέλεσε για ένα διάστημα, από το 2006 έως το 2008, σωματοφύλακας παικτών στην Μπάρσα, την περίοδο που προπονητής ήταν ο Φράνκ Ράικαρντ και πρόεδρος ο Ζοάν Λαπόρτα. Αυτά όμως είναι ασήμαντες λεπτομέρειες, σε σχέση με το … υπόλοιπο βιογραφικό του.


Ο Ντάνιελ, πήρε τον λάθος δρόμο από πολύ μικρός. Για πολλά χρόνια, υπήρξε εφιάλτης για τον νόμο, έχοντας στο ενεργητικό του, ληστείες (περίπου 5 την εβδομάδα, πάνω από 500 στο σύνολο, σύμφωνα με τα λεγόμενα του), ενώ έμπλεξε και με τα ναρκωτικά και πέρασε πολλά χρόνια στην φυλακή, εκεί όπου έμαθε ότι είχε προσβληθεί από ηπατίτιδα, αλλά και από τον ιό του AIDS! Όλα αυτά μέχρι και το 1997, όταν και αποφάσισε να τα αφήσει όλα πίσω και να κάνει μια νέα αρχή. Η Gazzetta dello sport, τον βρήκε στο ταπεινό του διαμέρισμα, στα περίχωρα της Βαρκελώνης και ο Ντάνιελ, μίλησε για την περίοδο που πέρασε με τους παίκτες της Μπάρσα.

«-Με προσέλαβαν το 2006, όταν προπονητής ήταν ο Ράικαρντ. Στα καθήκοντα μου, ήταν μεταξύ άλλων, να παραλαμβάνω ποδοσφαιριστές της ομάδας, από κέντρα διασκέδασης, όταν από το πολύ ποτό, δεν μπορούσαν να οδηγήσουν! Θυμάμαι ένα περιστατικό, όταν ένας ποδοσφαιριστής, φωτογραφήθηκε σε προσωπικές στιγμές, μέσα σε ένα κλάμπ. Έπρεπε να βρω το τηλέφωνο με το οποίο τραβήχτηκαν  οι φωτογραφίες και να φροντίσω να εξαφανιστούν. Για να πω την αλήθεια, ο Ράικαρντ, δεν ήταν ακριβώς αυτό που θα λέγαμε ως παράδειγμα σωστής συμπεριφοράς.»

«-Η πρώτη μου συνάντηση με τον Μέσι, ήταν όταν έπρεπε να τον παραλάβω, μετά το τέλος μιας προπόνησης. Ο Λέο ήταν πολύ ταπεινός και προσγειωμένος. Όπου πηγαίναμε, καθόταν δίπλα μου και μιλούσε ελάχιστα. Έτσι, του εξομολογήθηκα όλα όσα είχα ζήσει. Το μόνο που τον ενδιέφερε, ήταν η προπόνηση και το ποδόσφαιρο. Αυτή είναι η ζωή του. Πέρυσι, αποφάσισα να πάω σε έναν αγώνα στο Κάμπ Νόου, για να τον συναντήσω. Περίμενα στο πάρκινγκ για πολλή ώρα, καθώς ο Λέο, φεύγει πάντα τελευταίος. Όταν τον είδα τελικά, συνοδευόταν από δύο πανέμορφες κοπέλες! Μου έκανε εντύπωση, αλλά σύντομα διαπίστωσα ότι επρόκειτο απλά για την κοπέλα του και την γυναίκα του Ματσεράνο. Πήγαμε όλοι μαζί για φαγητό. Αργότερα, ο ίδιος με πήγε στο σπίτι μου, με το αυτοκίνητο του και κάθισα μάλιστα πίσω. Περάσαμε υπέροχα.

Πλέον ζω ήσυχα, πίνω μόνο νερό, έχω ξεπεράσει τις ασθένειες μου, ψυχικές και σωματικές. Τώρα πια, είμαι καλό παιδί».  
Gazzetta dello sport


Δεν υπάρχουν σχόλια: