Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Μέσι: «Πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία όσα μας έχει δώσει»


Συνέντευξη στον Ιβάν Ματούσεβιτς παραχώρησε ο Λίο Μέσι: «Ζω όπως κάθε άνθρωπος. Έχω την καθημερινότητά μου και δεν με νοιάζει να είμαι αυτός που βγαίνει περισσότερο στον Τύπο ή την τηλεόραση. Όταν επιστρέφω στην Αργεντινή είναι σαν να γυρνάω στην κοιλιά της μάνας μου. Όλοι στην οικογένειά μου είμαστε πολύ ευγνώμονες για τα όσα μας έχει δώσει η ζωή και η κοινωνία. Και πρέπει να τα γυρίσουμε πίσω. Θέλουμε να κάνουμε πολλά πράγματα, αλλά το πιο σημαντικό αυτήν την στιγμή είναι το Νοσοκομείο Παίδων στο Ροζάριο». 


Οι γονείς του, τα αδέρφια του και οι δικοί του άνθρωποι είναι ο προστατευτικός του πυρήνας που χρειάζεται για να έχει όλη την αγάπη που πρέπει. Πατάει γερά στην γη και έχει μάθει ν’ ακούει τους ανθρώπους και τα προβλήματά τους, γιατί αυτά τον έμαθαν να είναι άνθρωπος περισσότερο από ίνδαλμα, ευαισθητοποιημένος παρά σταρ και γιος, αδερφός και σύντροφος περισσότερο από ήρωας των ΜΜΕ. Στο Ίδρυμά του μαζί με τον πατέρα του, Χόρχε, κάνουν μια εκπληκτική και αθόρυβη δουλειά. Αν και ο ίδιος δεν το λέει, τα όσα κάνει και εκτός γηπέδων είναι το ίδιο υπέροχα με τα όσα κάνει όταν φοράει την φανέλα της Μπάρσα. 

sport.es


Δεν υπάρχουν σχόλια: