Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Ινιέστα: «Στόχος μας να συνεχίσουμε τις νίκες»



Στο GOLT μίλησε ο Αντρές Ινιέστα για την πορεία της Μπαρσελόνα: «Το να κερδίζεις μπορεί αν φαίνεται εύκολο σε πολλούς αλλά δεν είναι. Δεν είναι καθόλου. Στόχος μας είναι να επιστρέψουμε πάλι στις νίκες και τις επιτυχίες, να ξεπεράσουμε τους εαυτούς μας και είναι πολύ όμορφο αυτό. Νιώθουμε πολύ περήφανοι που το ζούμε. Ο Πεπ μας λείπει πολύ. Με αυτόν ζήσαμε απίστευτα πράγματα, κάναμε κάτι πολύ δύσκολο και το χαρήκαμε όσο τίποτα. Μάθαμε πολλά μαζί του και σίγουρα μας λείπει αυτή η αίσθηση. Δεν θέλω καθόλου ούτε και μου αρέσει να λέω ότι υπάρχουν μόνο δύο ομάδες που διεκδικούν το πρωτάθλημα, γιατί είναι πολύ δύσκολο να κερδίσεις σε οποιαδήποτε έδρα και όλοι οι αντίπαλοι είναι πολύ δύσκολοι. 


Εγώ πάντα είχα την αίσθηση της ομάδας, γιατί έτσι νιώθω και έτσι σκέφτομαι. Ένας παίκτης δεν κερδίζει μόνος του, αν δεν έχει την βοήθεια όλων. Για τον λόγο αυτό και τα ατομικά βραβεία είναι συλλογικά, εγώ έτσι το έχω στο μυαλό μου. Είναι πολύ όμορφο ν΄ αναγνωρίζει ο κόσμος την δουλειά σου και να σε ψηφίζει σαν τον καλύτερο. Όταν πήγα στο Euro είχα πολύ όρεξη και όλα μας πήγαν περίφημα. Είχαμε βέβαια και δύσκολες στιγμές, αλλά τώρα μας έχουν μείνει μόνο τα καλά. Ήταν τρομερή εμπειρία για όλους μας και νιώσαμε μεγάλη περηφάνια που κατακτήσαμε κι άλλο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα». 

sport.es


Δεν υπάρχουν σχόλια: