Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Bang Bang 8-2-2012


Με την περσινή χρονιά ασχολείται το σημερινό bang bang και με δύο υπέροχους παίκτες του fcbarcelona.Ο πρώτος βάζει 5 βαθμούς στο σακούκι κι ετοιμάζει βαλίτσες....

Κάποια στιγμή μέσα στο 2011 όσο περισσότερη μπάλα παίζαμε,τόσο,ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ,καλύτερα έβλεπαν κάποιοι άνθρωποι.Ποιοι είμαστε;

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Mr.Elkins είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
daskalos είπε...

ΒΟΗΘΕΙΑ:Η μπάλα που έπαιζαν αυτοί οι δύο παίκες ήταν εκτός αγωνιστικών χώρων.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
daskalos είπε...

Βοηθεια 2η:Οι δύο παίκτες συμμετείχαν σε μια φιλανθρωπική καμπάνια με τίτλο Dame Vida-sOccket.

Mr.Elkins είπε...

dani alves kai david villa

Ανώνυμος είπε...

dani alves kai david villa

Iordanis είπε...

dani alves kai david villa

SpLaNiS είπε...

dani alves kai david villa

vassilis14 είπε...

dani alves kai david villa

daskalos είπε...

Βαθμολογία:agis 5
pagouras 4
iordanis 3
messi-10 2
vasillis14 1