Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Υπόκλιση στο τουίτερ για το Μέσσι


Tw Maxi Rodríguez (Λίβερπουλ): "Δεν υπάρχει αμφιβολία, είσαι από άλλο γαλαξία!Ευχαριστούμε Λέο."

Tw Ρίο Φέρντιναντ (Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ): "Ο Μέσσι δεν μοιάζει να ενδιαφέρεται απόψε ....!"

Tw Lineker: "Σούνες,Γκούλιτ,Βέναμπλς και τώρα ο Ρούνεϊ συμφωνούν ότι ο Μέσσι είναι ο καλύτερος που έχουν δει. Παίζει ένα παιχνίδι στο οποίο δεν είμαστε εξοικειωμένοι."

Tw Owen (ManUtd): "Δεν είμαι αρκετά μεγάλος για να έχω δει μερικούς από τους σπουδαίους παίκτες, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο καθένας μπορεί να παίξει το παιχνίδι του ποδοσφαίρου όπως ο Μέσσι."

Tw Eden Hazard (Lille):"Είναι ο Μέσσι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών;"

Tw John Heitinga (Everton):''Μέσσι,ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο!''

Tw Falcao (Ατλέτικο Μαδρίτης): "Ήταν ένα παιχνίδι CL ή ένα παιχνίδι Μέσσι στο PlayStation;Απίστευτο!"

Tw Jack Wilshere (Άρσεναλ):«Απόλαυση να παρακολουθείς αυτόν τον τύπο ........ Μέσσι!»

2 σχόλια:

kostas είπε...

πραγματικα απιστευτο να διαβαζεις τετοια σχολια απο τους πρωταγωνιστες του αθληματος.visca barca.visca daskale.

daskalos είπε...

Είναι ωραίο να δείχνουν αληθινή συναδελφικότητα οι ποδοσφαιριστές.