Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Εσυ ξέρεις καλύτερα...



Μόλις γύρισα από την δουλειά.Με εχει φάει η αγωνία για την αυριανή απόφαση του Γουαρδιόλα. Είπα να γράψω δυο λόγια προς εκείνον.Ξέρω ότι δεν θα τα διαβάσει αλλά δεν πειράζει…


Ολος ο κόσμος περιμένει την αυριανή σου απόφαση .Μερικά μέσα έχουν πει ότι ήδη έχεις αποφασίσει να φύγεις .Εγω περιμένω με ανυπομονησία να ακούσω από το στόμα σου την απόφαση σου. Οποια και αν είναι αυτή να ξέρεις πως πάντα θα είσαι στην καρδία μου και σε εκατομμύρια ακόμα καρδιέςΚαι πώς να μην είσαι βέβαια αφου οι χαρές που έχεις προσφέρει μαζί με την ομάδα είναι αμέτρτητες!!. Εσυ ξέρεις καλύτερα από τον καθένα τι πρέπει να κάνεις .Εχω ακούσει πολλά, αλλά εσυ ξέρεις καλύτερα ποιο είναι το καλό το δικό σου και του συλλόγου. Όποια απόφαση και αν πάρεις να ξέρεις ότι δεν πρόκειται να σου κρατήσω κακία. Ολα αυτά τα χρόνια πρόσφερες στην ομάδα πολλά .Αγωνιστικά και εξωαγωνιστηκά. Έχεις γίνει πρότυπο για πολλούς. Ο τρόπος σκέψης σου και η κάθε συνέντευξη σου είναι ένα μάθημα για τον καθένα. Δείχνεις τον δρόμο για το όμορφο, δίκαιο ποδόσφαιρο με πάνω από όλα σεβασμό στον αντίπαλο !!!Με εσένα στο τιμόνι η Μπάρσα έχει αλλάξει την ιστορία του ποδοσφαίρου, και ας μην το πιστεύουν πολλοί έχεις και εσυ μερίδιο ευθύνης για αυτό…Η συγκεκριμένη Μπάρσα είναι συνδεδεμένη μαζί σου!!!Το δέσιμο που έχεις καταφέρει να υπάρχει στα αποδυτήρια και το οικογενειακό κλίμα είναι φανταστικό…Να ξέρεις πως το ίδιο δέσιμο νοιώθει ο κόσμος απέναντι σου…Να ξέρεις ότι εκτός από προπονητήκές σου ικανότητες έχεις γίνει αγαπητός στον κόσμο για το ήθος σου και την προσωπικότητα σου… Να μην τα πολυλογώ, είναι και περασμένη η ώρα…Πεπ εσύ ξέρεις καλύτερα…Εσυ αποφασίζεις…Εμείς πάντα θα σε αγαπάμε και θα έχεις ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας!!!Εγω πάντως θα πέσω για ύπνο με όλη την θετική ενέργεια στο μυαλό μου, ελπίζοντας να ξυπνήσω το πρωί με ευχάριστα νεα!!!

Πωλ Καταλανίστα

1 σχόλιο:

MPYRAKLHS είπε...

Καραμάνε τα χαμπουργκερ και οι πιτσες σε ταίζουν?