Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Δύο μήνες εκτός ο Τιάγκο


Οι φόβοι για την περιοστίτιδα που ταλαιπωρεί τον Τιάγκο Αλκάνταρα, δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν και σε συνέντευξη Τύπου που θα παραχωρήσουν οι γιατροί Προύνα και Κουγκάτ, θ’ ανακοινωθεί ότι ο άσος της Μπάρσα θα μείνει εκτός γηπέδων για περίπου δύο μήνες. Ο Τιάγκο τραυματίστηκε στα λίγα λεπτά που αγωνίστηκε στον τελικό του Κόπα Ντελ Ρέι κόντρα στην Αθλέτικ Μπιλμπάο. Σκοπός είναι τώρα να μπορέσει να προλάβει την αρχή της προετοιμασίας της Μπάρσα, αλλά και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.


Επίσης σήμερα ο Ισάακ Κουένκα θα υποβληθεί σε εγχείρηση στον έξω μηνίσκο του αριστερού γονάτου. Αρχικά για τον παίκτη είχε προβλεφθεί ότι θα απουσίαζε από τους αγωνιστικούς χώρους για περίπου 15 μέρες, αλλά τώρα φαίνεται ότι η αποθεραπεία του θα κρατήσει περισσότερο. Οι Κούγκατ και Προύνα θα ενημερώσουν σήμερα στις 18.00 το απόγευμα οπότε είναι και η συνέντευξη Τύπου, για το αν ο παίκτης θα καταφέρει να δώσει το παρών στους Ολυμπιακούς Αγώνες. 
ElMundoDeportivo.com

3 σχόλια:

Γιάννης είπε...

Νωρίς αρχίσαμε φέτος...

X-myalismenos είπε...

Καλύτερα τώρα πάντως παρά αργότερα

SpLaNiS είπε...

το θεμα ειναι μην ειναι και αργοτερα