Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Ψεύτη Πικέ!

Αποκαλύπτουμε σήμερα από έγκυρη πηγή ποιος κέρδισε,ποιος έλεγε την αλήθεια και ποιος ψευδόταν για τον προχθεσινό αγώνα φίλων Πικέ-φίλων Πουγιόλ!

 Tw Shakira:''Ο αδελφός μου Τόνυ έπαιξε με την  ομάδα του Pique.Οι φίλοι του Πουγιόλ κέρδισαν 11-8!''

ΨΕΥΤΗ ΠΙΚΕ!IN PUGI WE TRUST!

2 σχόλια:

Mr.Elkins είπε...

Το ανάποδο λέει δάσκαλε. Η ομάδα του Pique νίκησε 11-8.

daskalos είπε...

οκ.Ψεύτρα Σακίρα!