Φιλανθρωπικό ματς θα γίνει στο Μαϊάμι στις 23 Ιουνίου, μεγάλο μέρος των εσόδων
του οποίου θα πάει στο ίδρυμα του Μέσι. Οι προπονητές των δύο ομάδων που θα
συμμετάσχουν, Κάρλος Ντούνγκα και Φάμπιο Καπέλο, έδωσαν στην δημοσιότητα τα ονόματα
των παικτών που θα λάβουν μέρος. Ο Ντούνγκα θα έχει κάτω από τα δοκάρια της ομάδας
του τον Χοσέ Μανουέλ Πίντο και τους Αντρέ Σάντος, Νέστα, Ντιέγκο Λουγκάνο και Μάρτιν
Ντεμικέλις στην άμυνα. Επίσης τους Μέσι, Μασεράνο και τον Σλοβάκο άσο, Μάρεκ Χάμσικ.
Στην επίθεση θα βρίσκονται οι Ντιέγκο Μιλίτο, Λαβέτσι και Ντιντιέ Ντρογκμπά.
Αναπληρωματικοί θα είναι οι Ντάνι Άλβες, Τοράδο, Βιαφάρα, ο Αριέλ Ορτέγα και
ο Ροντόν. Από την άλλη, ο Καπέλο θα παρατάξει τον Μέμο Οτσόα στην θέση του
τερματοφύλακα, τους Μποκανέγρα, Ματεράτσι, Λούσιο και Καναβάρο στην άμυνα. Στην
μεσαία γραμμή θα έχει τους Ντέμπσι, Γκαργκάνο και Καβάνι. Η επίθεση που διάλεξε
ο πρώην τεχνικός της Αγγλίας, θ’ αποτελείται από τους Φορλάν, Σουάρεζ και Φαλκάο.
Αναπληρωματικοί θα είναι οι Ζουάν, Τζέιμς Ροντρίγκεζ, Οσβάλντο και Τζόζι Άλτιντορ.
sport.es

5 σχόλια:
Θα το επαναλαμβάνουμε συνεχώς:Ο ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ. Όλα τ`άλλα παραπέμπουν στον γνωστό... Φαρισαίο.
μα αγωνας γινετε...πως θα ειναι ανωνυμοι οι παιχτες?
Εμένα πάλι φίλε barche μ ενδιαφέρει πιό πολύ το αποτέλεσμα απ τη "χριστιανική" εκδοχή. Ας γίνονται εκδηλώσεις κοινωνικού χαρακτήρα και ας διαφημίζονται και αυτοί που τις κάνουν.
ε μα δεν γινετε αλλιως...διοργανωνεται ενα ματς φιλανθρωπικου χαρακτηρα απο ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ποδοσφαριστες...πως θα ειναι ανωνυμοι?
Φίλε Νίκο και φίλε SpLaNiS,δυστυχώς οι διοργανωτές(κι όχι οι παίχτες)προβάλλουν τη "χριστιανική" εκδοχή,για να κρύψουν τις εγκληματικές μεθοδεύσεις του άπληστου πλουτισμού.Για τις ενοχές τους,δεν βάζω στοίχημα αν υφίστανται.Δέστε,για παράδειγμα,τις δηλώσεις Λαγκάρντ για τα παιδιά του Νίγηρα.Λυπάται η χριστιανή που το πετρέλαιο της χώρας το...πίνουν τ`αφεντικά του ΔΝΤ!Το ζήτημα είναι οι πολίτες να επιδιώκουν φιλάνθρωπο κράτος,γιατί αν περιμένουμε απ`τους διάφορους U2,τότε ας μην παραπονιόμαστε που ο κολλητός τους Μπλαίρ μας στέλνει στρατιές εξαθλιωμένων μεταναστών,απ`το μακρυνό Αφγανιστάν και παραπέρα.Ζητώ την κατανόησή σας για την πολιτικολογία μου,που θα θεωρούσα περιττή αν αφορούσε άλλο σύλλογο,γιατί η αιτία που με ώθησε να λατρεύω αυτή την ομάδα, είναι η ματωμένη πολιτική ιστορία της.Φιλικά και som i serem cules!!
Δημοσίευση σχολίου