Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Λάρσον: «Όποιος λέει ότι βαριέται με την Μπάρσα, δεν ξέρει τι του γίνεται»!



Η Μundo Deportivo, με την ευκαιρία του μεγάλου σημερινού φιλικού του Γκέτεμποργκ, βρήκε τον τεράστιο Χένρικ Λάρσον και του πήρε μιά πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη, την οποία σας μεταφέρουμε




-Την Τετάρτη έχει το μεγάλο φιλικό ανάμεσα στις δύο πρώην ομάδες σου, την Μπάρσα και την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Και γίνεται και στην χώρα σου. Ποιος θέλεις να κερδίσει?
Το σημαντικότερο είναι ότι οι δύο καλύτερες ομάδες του κόσμου θα παίξουν στην Σουηδία και έτσι οι συμπατριώτες μου θα μπορέσουν ν’ απολαύσουν αυτό το ποδοσφαιρικό θέαμα. Μιλάμε για πραγματική διαφήμιση του ποδοσφαίρου. Όνειρο που γίνεται πραγματικότητα είναι για πολλούς Σουηδούς.
-Πώς τα πας με την προπονητική?
Σίγουρα δεν παραπονιέμαι, αλλά το επίπεδο του σουηδικού ποδοσφαίρου δεν είναι αυτό που θα θέλαμε. Εκτός από την δουλειά μου, στόχος μου είναι να προσπαθήσω να βάλω το δικό μου λιθαράκι στην γενικότερη εκπαίδευση των παικτών μου ώστε ν’ ανέβει ο πήχης του αθλήματος στην χώρα μου.
-Βλέπεις τα ματς της Μπάρσα?
Ναι βέβαια! Όλα στο Τσάμπιονς Λιγκ και όσα μπορώ στο Πρωτάθλημα. Δεν είμαι και τόσο απασχολημένος για να τα χάνω
-Πώς σου φαίνεται το στιλ της Μπαρσελόνα?
Πώς να μου φανεί? Απλά, απίστευτο! Χαίρομαι πάρα πολύ για τους συμπαίκτες που είχα τότε και είναι ακόμα στην ομάδα. Πολλές φορές ακούω κάποιους που λένε ότι το παιχνίδι της Μπάρσα είναι βαρετό και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Όσοι το λένε αυτό δεν ξέρουν τι τους γίνεται από ποδόσφαιρο.
-Βλέπω ότι συνεχίζεις να μιλάς σαν οπαδός της Μπάρσα…
Δεν έχει να κάνει με αυτό, είναι θέμα καθαρά ποδοσφαιρικής λογικής. Χωρίς τη μπάλα, δεν έχεις πιθανότητες να κάνεις κάτι. Τα πράγματα είναι τόσο ξεκάθαρα. Βαρετές είναι οι άλλες ομάδες! Αυτές που δεν πιέζουν και δεν μπορούν να πάρουν την μπάλα από την Μπάρσα. Υπάρχουν κατά την γνώμη μου δύο επιλογές: Ή να μάθεις να παίζεις, όσο αυτό γίνεται, όπως η Μπαρσελόνα ή να προσπαθείς συνέχεις να κλέψεις τη μπάλα από τον Τσάβι και τον Ινιέστα. Όποιος αγαπάει το ποδόσφαιρο δεν μπορεί να παραπονιέται για τίποτα όταν βλέπει την Μπάρσα.
-Πώς θα χαρακτήριζες το στιλ της Μπάρσα?
Το καλύτερο του κόσμου.
-Πιστεύεις ότι τώρα χωρίς τον Πεπ τα πράγματα θ’ αλλάξουν?
Δεν υπάρχει λόγος να γίνει κάτι τέτοιο. Η Μπάρσα είναι κάτι πολύ μεγάλο για να εξαρτάται μόνο από έναν παίκτη ή έναν προπονητή. Ο σύλλογος έχει πετύχει ίσως το πιο δύσκολο. Να δημιουργήσει ένα δικό του μοντέλο, ένα δικό του προϊόν και να μένει εκεί, ανεξάρτητα με το ποιος έχει τις τύχες της ομάδας στα χέρια του. Υπό αυτό το πρίσμα, η αλλαγή του τεχνικού δεν θα έχει σημασία γιατί οι παίκτες απλά ξέρουν τι πρέπει να κάνουν. Όλοι, από τους πιο παλιούς μέχρι τα πιτσιρίκια των μικρών ομάδων.
-Νιώθεις ότι έχεις συμβάλλει κι εσύ σε όλη αυτήν την επιτυχία?
Με τους Ροναλντίνιο, Ντέκο, Ινιέστα, Τσάβι και όλους τους υπόλοιπους για να μην ξεχάσω κανέναν, βελτιώσαμε κατά πολύ την ομάδα. Η Μπάρσα όμως όπως είναι τώρα, έχει κάνει ακόμα περισσότερα βήματα. Εδώ είναι το θέμα. Πρέπει να νιώθεις περήφανος και ευτυχισμένος, αλλά ποτέ να μην νιώθεις ικανοποιημένος και να πεις «αρκετά, μέχρι εδώ». Και η Μπάρσα αυτό πρέπει να κάνει.
-Ο καλός σου φίλος ο Ζλάταν, άντεξε μόνο μία σεζόν στην Μπαρσελόνα. Τι εξήγηση θα έδινες εσύ?
Από σεβασμό και στην Μπαρσελόνα και στον φίλο μου, θα προτιμούσα να μην πάρω θέση επί τους θέματος. Ό, τι συνέβη, συνέβη μεταξύ αυτών των δύο πλευρών και έτσι θα πρέπει να μείνει.
-Εσύ σαν σέντερ φορ, είχες προβλήματα?
Όχι, όχι σε καμία περίπτωση. Ευτυχώς εγώ μπορούσα να παίξω και στα πλάγια της επίθεσης.
-Ποιον θα ψήφιζες σαν τον καλύτερο παίκτη του κόσμου?
Εξαρτάται από την θέση. Για μένα, ο Τσάβι είναι ο καλύτερος χαφ. Απλά δεν υπάρχει δεύτερος σαν τον «καπετάνιο», έτσι τον έλεγα από τότε. Και ο Ινιέστα. Οι δυο τους, είναι ό, τι καλύτερο σε αυτήν την θέση. Για τα υπόλοιπα, Μέσι, τι άλλο?

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: